čtvrtek 4. srpna 2016

Berušková

První holčinka z party broučičích skřítků.

Je nějak zvláštně jiná, než předchozí skřítci. Nejen díky velkým očím. Každé ráno i večer na mne tiše hledí, připomíná červen a já si vždycky u ní připomenu, jaké krásné léto letos máme...

Tak krásné voňavé léto i vám...
J ♥

5 komentářů:

VERONIKA (MIAUK) řekl(a)...

Ta je krásná!:-) Úplně ty skřítky a broučky vidím v nějaké pohádce nebo ve večerníčku:)))

Andrea ♥ Hejdučka řekl(a)...

No ta je... Jen obživnout :-) Skoro by mi bylo líto ji dát dětem na hraní :-)

Jarmila Vodičková řekl(a)...

Přeji krásný den. Úplně jak z pohádky!Můžu se zeptat prosím čím malujete obličeje? Děkuji. Jarka

Janusa řekl(a)...

No Jani, ta je rozkošná!!! Snad ještě hezčí než skřítci :-) moc Tě zdravím, chybíš nám v Palčicích ♥

Jana Cingr řekl(a)...

Zdravím po dovlolené a velice děkuju za úžasné pochvaly. ♥♥♥

Verunko, mně taky silně evokují vzpomínky na večerníčky a taky některé loutky od pana Trnky.

Andrejko, naše malá si na tuto broučkovou pořád brousí zuby, občem jestli zůstane doma, tak se o ni budeme přetehovat...:o)

Jarko, obličejíčky jsou malované směsí textilních barev (artemiss) a gelovek na textil - na jemnější detaily. A na drobnosti občas použiju i textilní fixy. Je to takový mišmaš, a pořád ještě hledám techniku pro mne nejpříjemnější. Máme doma už dost velký pytel hlaviček pomalovanch v nejrůznějším stylu.... většinou dost děsivých :o).

Janinko, děkuju! A mně zase chybí Palčice, tedy spíš Palčičačky.:o) Chystáte se letos na podzim? Já nějak vypadla z kolotoče a jsem úplně mimo informace.