úterý 19. května 2015

Převlékání hrnků

Hrnečky, o kterých je řeč, jsou cestovní hrnky z Ikea.
Jsou dvouplášťové, takže teplotu nápoje udrží o něco déle,
než flašky s uzávěrem.

Koupili jsme je v nějaké super akci
(sleva na slevněné zboží, nebo tak něco)...
a slouží skvěle.
Co do udržení teploty nenahradí termosku,
ale je to i výhoda - když si před odjezdem uděláme kafe,
nebo čaj, tak než na něj dojde chuť,
vychladne postupně na příjemnou teplotu.

Dětem jsem je dávala na sv. Valentýna,
těsně před odjezdem na větší výlet.
Dovnitř jsem dala vtipy s Garfieldem
nalepené na výrazně barevných kartonech.
Úspěch byl zaručený ;o).

Můj mi Toníček vyzdobil malovanou mapou cesty na hory.
Nebloudili jsme, takže asi je mapa docela přesná :o).



Tento týden dostala Mariánka vzorované papíry z Lidla,
a jeden z nich se mi líbil tak moc,
že jsem hrneček převlékla.
Díky oboustrannému potisku je hrnek krásný i zevnitř...
..... což tedy zahlédnu jen při plnění a mytí :o).


Na dnešní odpoledne, které má být deštivé,
už máme na kartonech předmalovaný obrys šablony
a malíčci budou převlékat i svoje hrnečky.
Ovšem, Maťa hlásil, že on Garfielda nedá. :oD

Tak na zdraví!
A převlékání 3x zdar.

J.



3 komentáře:

Marcela Mrázková řekl(a)...

Dnes jsem objevila tvůj blog a jsem ztracená. Sedím a čtu a čtu a čtu, pořád další příspěvky, nořím se do paměti tvého blogu a nemůžu se odtrhnout. Do detailu studuju tvoje výtvory, kochám se, přemýšlím, jestli bych dokázala něco podobného, objevuju další úžasné věci, rozplývám se nadšením, pukám závistí a obdivně vzdychám. Studená plotna zívá nudou,rozmražené kuře marně pípá, že chce do trouby, psi do mě šťouchají čumáky-prý je se mnou dnes hrozná nuda.A já sedím u počítače, po ruce dávno vystydlý hrnek čaje, jsem celá ztuhlá a bolavá (úmyslně nemáme u PC pohodlný sezení) a nedokážu přestat.
Tak jen abys teda věděla, co máš na svědomí! :-)
Ráda se budu vracet- Marcela

Jana Cingr řekl(a)...

Marcelko, děkuju za tak krásné vyznání. V tomto u nás nesmírně náročném týdnu se mi stalo vzpruhou účinější než kbelík kafe. A s pohlazením na duši jako bonusem.
Děkuju ♥

Marcela Mrázková řekl(a)...

Bylo mi potěšením.... :-)