neděle 10. května 2015

Když ji miluješ....

Mám na mysli červeno modro bílou kombinaci barev.
Nedávno, když měl jít náš nejstarší na natáčení
do České Televize, a v propozicích bylo,
že by neměl mít nic modrého, pruhovaného,
nebo s výrazným obrázkem, jsem zjistila,
že najít něco splňujícího kritéria je u nás výrazný problém.
Takže pro příští nákupy látek i oblečení mám závazek:
Dát možnost i jiným barvám.

Ale teď zpět k těm oblíbeným :o),
tentokrát ve skřítčí variantě.






 
A ještě jednou se vrátím k nadšené chvále
nového šicího stroje.
Tentokrát v ukázce některých vyšívaných detailů.
Díky tomu, že stroj umí šít i do boku,
zvládne vyšít až 4 cm široký vzor.
Použila jsem vyšívací nitě,
kterých v Nejšicích strojích mají obrovský výběr.
Nejlepší je vybírat si přímo na místě v prodejně :o).
Na šití se nehodí, ale na vyšívání jsou krásné - lesklé,
hladké, s vynikajícím vykreslením vyšívaných detailů.
Nejhezčí se mi zdají s podložením tenké měké výplně,
stačí třeba polyesterový fleece.
Výšivka tím získá plastický buclatý vzhled.



Barvám třikrát zdar
a vám všem krásné májové dny.
♥ J

3 komentáře:

Carolina Mia řekl(a)...

trikoloóra je krása...Krásné dny...Věrka

Amelie řekl(a)...

Jsou nádherní a kombinace barev je dokonalá.

Ilona Ř. řekl(a)...

Jani,
tak tenhle skřítek v barvách mě dostal !
Je dokonalý a ta výšivka :-)