středa 17. prosince 2014

Andělská dvojčata

Zřejmě poslední skřítkovský příspěvěk letošního roku.
Dvě maličké holčičky s andělskými křídly.








Většinou si skřítky chce nechat některé z dětí nebo já, tentokrát se na ně zasněně zahleděl manžel a pronesl tradiční rodinnou otázku "necháme si je?".

Nuž - nenecháme :o), ale bez andělinky nezůstaneme...:o).
Více fotek najdete v našem krámku na Fleru.

Přeju vám všem pokojný zbytek adventu, i dětsky netrpělivé těšení na Ježíška.
Jana ♥


9 komentářů:

Věra Punkveruska řekl(a)...

Jsou nádherné!
Přeji krásný víkend
Věrka

VERONIKA (MIAUK) řekl(a)...

Jůůů, ty jsou kouzelné!:-) Dýchlo na mě kouzlo Vánoc:)
... Už jsem si říkala, jestli se tady objeví :)

Ajka řekl(a)...

Krásné Jani!

Lucie řekl(a)...

Jani, jsou krásné!!! Začínám šetřit do prasátka, a příští rok stojím frontu na andělíčka pro toho mého spícího andělíčka.
Krásný předvánoční čas přeju! Lucka

Zuzana řekl(a)...

Jani, andílci se ti moc povedli a já ti přeju krásný vánoční čas, ať jste pod ochranou andělů.
Zuzka

majka řekl(a)...

krásné

Janusa řekl(a)...

Janičko, jsou nádherné!! Nechte si je ;-) vždy v Palčicích chybíš... Měj se krásně a pohodové Vánoce! Jana

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Jsou čím víc, tím krásnější, vymakané do posledního puntíčku. Báječné vánoční dny přeji. Lenka

Venda Čiháková řekl(a)...

Milá Jani, moc moc Vás zdravím... často k vám nakukuju co nového a musím říct, že teď jsem chvilku nekoukala a ejhle, co jsem propásla!!!! Taková křehká andělská krása..... moc moc povedené andělské skřítkulky :))) Jste velmi velmi šikovná. Máme od vás tašky... s myškou a sovičkou, už víc jak rok velmi dobře slouží a i když jsou velmi často používané, stále jsou jako nové. A pastelkovníky s námi cestují úplně všude ;-) Tak teď už by to chtělo ještě nějakou tu skřítkulku ;- )))) Mějte se moc krásně a ať se vám v novém roce jen a jen daří, Venda, Hořice.