neděle 27. dubna 2014

Jabloňová

Tento týden bude příspěvků více než jindy za celý měsíc.
Pochlubím se každý den s jedním mrňouskem z jarní skřítčí partičky.
Slov není ani moc třeba, fotky řeknou víc.







Krásný jarní týden vám všem ♥.
J.

7 komentářů:

Marvael řekl(a)...

Úžasná, už jsem ji okukovala ze všech stran v obchůdku ♥ těším se na další. Zdravím, mávám a doufám, že už je zase veselo M.

Ještěrka řekl(a)...

Já jsem prošvihla sedmikráskovou,ach ne...budou ještě skřítci nebo už je všechno pryč?

Janusa řekl(a)...

Krásná! Janičko, také k Vám krásné jaro přeji :-)

P. řekl(a)...

Janičko, krásná!!! Měj se krásně, Pavla

Monika řekl(a)...

Ahoj, naštěstí je složka prodaných výrobků, všechnu tu nádheru jsem prošvihla :-)

martasek - otasek řekl(a)...

To bude jarní nadílka skřítků, budu se těšit, vždycky jsem z nich celá pryč:D

Zuzana řekl(a)...

Jani, jsou nádherně vymazlení! Obdivuju tvoje šikovné ruce a fantazii.