pondělí 28. dubna 2014

Hrášek

Druhý člen jarní skřítčí partičky - tentokrát klouček inspirovaný naší oblíbenou zeleninou.



Pěkné úterý, přeju.
J.

12 komentářů:

VERONIKA řekl(a)...

Ten je nádherný, úplně v té trávě září! Hrášek Rarášek:D ...No a ta včerejší jablůňková skřítulka!!! Áááá já jsem tak zvědavá, jak budou vypadat další! :-) Už mi po nich bylo smutno :)

Věra Šmerdová řekl(a)...

To je nádhera. K pomazlení.

Lenka/Lilienka řekl(a)...

To jsou tak krásné a osobité panenky, Janičko. A hrášek je doslova k sežrání, možná bych se bála i nějakého toho kosa za rohem :-)To bude parádní rodinka.

Lucie řekl(a)...

Hrášek je nádherný, Jani! DOufám, že se máte všichni prima. Zdraví Lucka Lumpi

Lenka Dvořáková řekl(a)...

Ježiš, ten mě dnes pohladil po oku i po duši :) Je strašně krásný. Moc obdivuji nápady i preciznost vypracování. Díky, Lenka

REDNEVAL řekl(a)...

Ten je kouzelný!
A slečna jabloňová!
Nádhera!! Jarka

DádaN řekl(a)...

Nádherný skřítek...ostatně jako všichni ostatní. :o)

pepetka řekl(a)...

To je velikej sympaťák! :)
Až ten můj (kuli)hrášek povyroste, určitě bude takového kamaráda taky potřebovat. Ještě že už vím, kde jsou k dostání.

Môj bavlnený svet řekl(a)...

Je taký milučký, veľmi originálny a nežný.....
Teším sa na ďalších, Ľubi.

martasek - otasek řekl(a)...

Jani, jako vždy kouzelný skřítek!Přeji také krásný den...

Ajka řekl(a)...

Je úžasný Jani:-)
Ajka

Anička řekl(a)...

Jani, Tví skřítci jsou k nakousnutí. Krásně promyšlení do posledního detailu, sladění... radost koukat! Krásný den Anička