sobota 1. února 2014

Hlavou dolů

Letošní karnevalová inspirace od Cingrlat.
Tady najdete rok 2012, a 2013.

Tento rok už možná naposled sdílely nadšení pro kolektivní kostým všechny tři děti. 
Takže když se dohodli na tom, že budou nějaké zvíře, tak to chtělo něco trochu "brutálního", aby neutrpěla takřka teenagerovská čest i prvorozeného. 




Za trn vytažený z paty, kdy jsem marně koumala jak vyrobit požadovaný netopýří kostým, vděčím bezedným hlubinám Pinterestu.
Doporučuju. Nejen pro pátrání po karnelové inspiraci.
V mém pojetí (tedy rozuměj - aby to šlo používat i dál) jsou na netopýří kostýmy speciálně ušitá jen křídla, přistehnutá na černých tričkách, a klučičí kukly s ouškama + ušiska na čelence.
Leginy, punčocháčky i trička se nosí celoročně, sukýnka je z baletu (původně také poprvé použitá na maškaráku) a na křídla po plesové sezoně přišiju ještě gumová oka, aby šly navléct na jakékoli tričko bez přišívání.




Už jsem dřív psala, že u nás karnevalové kostýmy i po zbytek roku neleží ladem.
Obzvlášť ti dva mladší v ních spí, hrají si, píšou úkoly, chodí do obchodu (ach jo) nebo třeba vaří....




Tak krásné plesání hlavou dolů či nahoru Vám všem.

j.

PS: Ještě mám na závěr jednu dobrou zprávu stran našeho obchůdku - už se opět začíná pomaloučku plnit. Budeme se teď snažit každý všední den vystavit alespoň jednu novou věc, aby to u nás nevypadalo pořád jako po vykradení. :o) Přijďte nakouknout.

17 komentářů:

M.A.R.K.I řekl(a)...

Janičko, nádherné kostýmy a úžasní netopýrci ....Marki

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani super nápad jako vždy.

Renata Jassova řekl(a)...

Jani na promenádu v kostýmoch sa vždy u Cingrlat teším, ani tento rok ste nesklamali. Super, hlavne fotky s hlavou dolu :)

Ajka řekl(a)...

Jani parádní netopýří trio:-))
Ajka

majka řekl(a)...

kde ty nápady na masky berete? občas bych potřebovala taky něco vymyslet - ale pro sebe a ne pro děti :)

Jana Cingr řekl(a)...

Děkuju za Vaše krásné komentáře i jménem našich okřídlených myšáků...♥

Majko, zkuste fakt Pinterest. Zadat do Googlu třeba "adults costume pinterest " a pak už stačí jen spoooooousta času :o).

U nás je to kapku jednodušší, že téma netopýrů měli malíčci vybrané předem.... tak jsem se neprobírala tisíci fotek ale jen stovkama :o)

Magda řekl(a)...

Urocze nietoperze;)

Napadnicek řekl(a)...

Moc pěkné

Eva Gizela řekl(a)...

To je spousta nádherných netopýrů :-)))

Zuzana řekl(a)...

Zdá se, že už je u vás už víc času na tvoření a míň starostí:-) To je moooc dobře. Máš krásné netopýrky!

Petra řekl(a)...

Jani, bezvadný!! Jinak to v Tvým podání nemůže být :-)

Renata řekl(a)...

jsi moc šikovná !!! dětem to strašně sekne ♥

Žížala řekl(a)...

Parádní. A potkávat taková stvoření v obchodě, to by mě vždy potěšilo. Připomíná mi to, jak mi mamka vypráví, že taky jako malé chodily po městě nahastrošené v babiččiných šatech a korálích. :-)

Anyna řekl(a)...

Jani, uzasne! A v obchudku by se takovym jednoduchym kostymkum (kridla, cepka, celenka,sukynka) taky urcite darilo - no myslim, ze by se moc neohrali!

Lyllu řekl(a)...

Jani ako vždy perfektné :-) Vidím že detúrence riadne vyrástli :-)

Monika řekl(a)...

Nádherné kostýmky. Já se každý rok také snažím nějaký ušít a sama vyrobit, ale letos mi to nějak nejde....:-( Snad to ještě stihnu.

Pinterest chválím kudy chodím. Skvělá inspirace pro zahradu, domov, vaření, šití, dekorace...prostě bomba...doporučuji...:-D

VERONIKA řekl(a)...

Už jsem si říkala, co letos vymyslíš, no netopýři by mě vážně nenapadli, super! Ty Tvé děti musí nosit ze všech karnevalů medaile za nejhezčí masky, ne? :D