pátek 11. října 2013

Víla z vřesu

Kamarádka pro malou vílu do luční školky.


Největším oříškem se pro mne stala svlékací chlupatá vesta, která byla v zadání. Nakonec je z toho čupr oboustranná hebká vestička. Občas jsou ty výzvy potřeba :o)


Víla je už zadaná (ledaže by se nelíbila budoucí majitelce).....
ale mám v záloze sladkou a dosud nezadanou :o) baletku - představím ji příště.

Krásný víkend!
Jana

9 komentářů:

Renata Jassova řekl(a)...

Jani tie tvoje bábiky sú neskutočne krásne, s láskou vytvorené šikovnými rukami. A teda na baletku sa teším :) prajem pohodový víkend. Renata

Anonymní řekl(a)...

Jééééééé... baletku??? To se Jani moc moc těšííííím :-)))) To by asi byla moje starší dcerka nadšená... miluje tanec ... stejně jako kdysi já ;-)
Vaše skřítkulky jsou úžasné, mám pro ně slabost .... určitě bych si do budoucna také nějakou přála ;-) Venda

Anna Ducháčková řekl(a)...

Pááání, to je úžasná víla a ten předchozí skřítek také. Jsi neuvěřitelně šikovná. Přeji krásný víkend Anny

Elianna řekl(a)...

Kouzelná víla a to oblečeníčko, bombaaa :o)

majdalena řekl(a)...

To je zase nádhera Jani♥

Anonymní řekl(a)...

Jano, jste opravdu moc šikovná. Už od Vás máme krásně vypracované flaškovníky. V létě jsme darovali Vaši mazlící ovečku, která měla u své malé majitelky velký úspěch hned od prvního okamžiku. Skřítkulka s vestičkou je úžasná a má moc milý obličej. Její vestička mi připomněla, že jsem se Vás chtěla zeptat, zda budete zase šít provlékací nákrčníky s tou jemnou kožešinkou z jedné strany a nějakou veselou látkou z druhé strany. Pokud ano, měla bych zájem o 2 kousky pro naše školkáčky. Za chvilku jdeme "koupat" různé listy ze stromů a keřů ve svíčkové koupeli. Kluci se už moc těší. Gábina S.

eni.ka řekl(a)...

tá je úchvatná, nemám slov, len čumím:))) dokonalá v každom detajle a ten outfit no ...(nemám slov):))

Katarína řekl(a)...

Teda tá je úžasná Jani ♥

Zuzug řekl(a)...

Janka, tak táto víla je fakt očarujúco krásna. Krásne zladené farbičky, doplnky, je dokonaláááá!!!
Zuzana