úterý 8. října 2013

S vrtulkou



Skřítek mého muže.
Dlouho si přál svého skřítka, který by mu dělal společnost v autě při pracovních cestách.
Dlouho na něj čekal.
Když se ocitnul v polovině prázdnin nečekaně na JIPce došlo mi, (mimo jiné další důležité věci :o)) že na skřítka pro nejdůležitějšího muže v mém životě, je fakt nejvyšší čas.
Navíc - co takhle dělat v bezesných nocích, že?

Tentokrát žádný umírněný vzhled, vintage styl, nenápadná elegance. Použila jsem ty nejzářivější kombinace barev, co mi ještě netrhaly ruku. Přesně tak zářivé, jako je má můj parťák v oblibě.









Na zadnici dostal skřítek nezbytnou vrtulku - aby stačil udržet tempo s rychlostí svého majitele....


A taky jsem si neodpustila malý skrytý vtípek - to jsou ty červené "přezky" na skřítkově tričku... Ve skutečnosti se jedná o narážku na stehy, které právě na té JIP nově vylepšily vzhled bříška mého muže. Myslím, že David o významu tohoto detailu dodnes nic neví... pokud to tedy nepráskly děti. :o).


Příště bude skřítčí seriál pokračovat.

tak zatím....

12 komentářů:

Věra Šmerdová řekl(a)...

Krásný skříteček s vrtulkou. Ten určitě na svého "pána" dohlédne.

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani přeju ať ti skřítek chlapa chrání na cestách!

Lucie řekl(a)...

Jani, doufám, že už je tvůj muž v pohodě a zase užíváte všichni společně rodinné pohody!!!!
A skřítek se teda povedl moc!!!!
Měj se hezky! Lucka Lumpi

Michaela řekl(a)...

Jani, ty tvoji skritkove v nestrezem okamziku urcite kuji pikle nekde kdesi, co? Uz jen zamrkat a muzou vykrocit.
Ted na muzskeho urcite spravne dohledne.

Ilona Ř. řekl(a)...

Skřítek pro manžela je moc povedený :-)
Hlavně, že už snad je v pořádku a teď, když už má svého ochránce, tak už se nemůže nic stát!

M. Santos řekl(a)...

Precioso muñeco y muy divertido.
Besos

Anička řekl(a)...

Jani, skřítek pro manžela je úúúžasnýýý :-) Já mám ráda veselé, zářivé barvy a v tomto podání opravdu nemají chybu. Zkrátka byla jsem lapena :-)) Manželovi přeji rychlou rekonvalescenci.

Žížala řekl(a)...

Fešák. Povedl se Ti. Ať jste zase všichni spolu a zdraví. K.

VERONIKA řekl(a)...

Ten je! Úplně těma barvičkama "nakažlivě" šíří dobrou náladu a pozitivní energii:-) No a ta vrtulka mě fakt rozesmála, paráda! Na dálku přeji brzké zotavení .... a těším se na další skřítky, už mi po nich bylo smutno:-)

Elianna řekl(a)...

Kouzelnej kluk, ten se náramně povedl, tak mu přeji, ať manželovi přinese moc štěstíčka a zdravíčka.
A ten "zip" na hrudníčku mi hned připomněl mýho bráchu, taky takový měl....

M.A.R.K.I řekl(a)...

Janičko, je nádherný .... Marki

Rady Višňová řekl(a)...

Je úžasný, hravý, veselý... ať nosí štěstí!