úterý 15. října 2013

Podzimní kluk


Moc děkuju za vaše krásné ohlasy na skřítky pod blogem i v mailech. Je krásné, je číst. ♥
 Dnes představuju skřítka, který mi v hlavě ležel už dlouho.
Prošívaná vestička, rošťácká čepice, pořádné pohory a podzimní ladění.... kluk jak buk.

Práce šla pomalounku, ale po vyhlášení fotosoutěže na Fleru s podzimním tématem, jsem dokončila poslední stehy a začala hledat nejlepší místo na focení.



V listí to bylo fajn, ale při dlaším focení jsme skřítka vzali sebou na procházku a roztomilé puntíkaté krasavice si o fotku se skřítkem řekly samy.



Ještě pár detailů.



Na nějaký čas bude Podzimáček poslední skřítek, který je k mání. Příště ukážu ty, co nesli přání při letních svatbách a podobných příležitostech.

A taky nějaké další neskřítkové příspěvky pro inspiraci.

Zatím přeju, ať si užíváte krásného podzimu. ☼

J.


13 komentářů:

Zuzana řekl(a)...

Jani, krása. Ty když začneš tvořit, práce ti v rukou jen kvete! Máš velký dar a umíš jej dobře využít. Přeji hezké podzimní dny. Z.

VERONIKA řekl(a)...

Jani, je naprosto kouzelný! Už jsem ho obdivovala na fleru, ale tady si ho konečně můžu prohlídnout pořádně:) Nádherný!!! Ač na televizi moc nekoukám, ráda bych v ní někdy viděla pohádku nebo večerníček, ve které(m) by hráli ti Tví skřítkové a skřítulky!!! :-)

Jana řekl(a)...

To je zase taková krása. Přála bych si být dítě a dostat skřítka k Vánocům :-D

Ajka řekl(a)...

Jani je krásný!
Ajka

Věra Šmerdová řekl(a)...

Teda, Jani, to je krása.Ten určitě přinese krásné podzimní štěstí.

Lucie řekl(a)...

Jani, je parádní!!! A držím palce, ať to všem v té soutěži natře a vyhraje! L.

Zuzana Mikolajova řekl(a)...

je uzastny...

Zuzug řekl(a)...

Jani, chlap jako buk, nááádherný je, najviac sa mi páčia nohavice, perfektne si ich vypiplala.
Celý je perfektnýýýý!!!

Renata řekl(a)...

Jani klobouk dolů ... ti Tvoji skřítkové jsou fantastičtí !!!

Amelie řekl(a)...

ten je náádhernej...úplně jsem se do něj zamilovala. Je skvělej!

Calenndula řekl(a)...

fantastické je naprosto všechno, co šiješ, Jani! pak ještě když v klubu permošky čtu, co všechno vaříš a pečeš, v jiném klubu vidím tvůj dokonalý podzimní věnec... nejsi nějak nebezpečně dokonalá? prosím, vyfoť sem někdy hromady špinavého prádla a bince, tím mě uklidníš. já už jsem si bordel u nás doma vyfotila, abych to dala na blog, ale ještě jsem to neudělala! prostě mám ráda, když to mám na blogu takové jako upravené (aspoň někde)... no asi víš.
děkuju ti za návštěvu a komentář tak velmi milý a blízký. potěšila jsi mě.

Katka řekl(a)...

No páni, ten je ale krásný!!!! Jani, moc se Ti povedl.

eni.ka řekl(a)...

krásny škriatok:)