úterý 28. května 2013

Válka barev

Titulní fotka vznikla pro fotosoutěž na Fleru s názvem Válka barev.



Peněženky budou postupně přibývat v našem obchůdku na Fleru.
Budeme rádi, když přijdete alespoň nakouknout.


Pokud uvažujete o koupi, moc dlouho neváhejte, prozatím je máme jen od každé jeden kousek.
Tyhle peněženky se z tašky totiž vytahují s radostí :o).

Krásné barevné dny vám všem. ♥
j.

7 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Jani, sláva puntíkům!!! Peněženky jsou povedené!
Ještě jsem Ti chtěla napsat, že jsem musela ušít ovečku i našemu "velkému" klukovi, pořád tak smutně koukal po těch našich nahřívacích, že jsem mu udělala polštářkovou a muchluje jí každou noc :-) Měj se krásně, pa, pa...

Marlenka řekl(a)...

Já bych chtěla tu tmavší červenou, ale na Fleru je už nevidím :-(

VERONIKA řekl(a)...

Jani, jsou krásné! Hned jsem googlila tu soutěž, abych ti dala hlas, jenže tam ty tvé peněženečky nemůžu najít:( Asik jsem vygooglila něco jiného no :D ... tak jestli soutěžíš, držím pěsti:)

AnnyDuchy řekl(a)...

Jééé, ty jsou krásné. Super barvičky. Anna

Ajka řekl(a)...

Jani všechno od Tebe je dokonalé, senzační a úžasné:-))
Ajka

Renata řekl(a)...

peněženky jsou nááádherné ... prostě pastva pro oči !!!
Moc se mi líbí ♥

Jana Cingr řekl(a)...

Jani, to je prča :o) No, ale přece by nemohl být bez ovečky... U nás David občas taky nahřeje a přiloží :o)

Marlenko, červená byla obratem prodaná. Ale kdyby jsi měla stále ještě zájem, napiš mi VP a domluvíme se.

Verunko, ty jsi hodná :o) Soutěž se trpve bude spouštět, dám sem pak aktivní odkaz, pokud se peněženky vůbec do hlavního kola probojují.

Aničko, děkuju!

Ajko, tolik chvály.... (chybí mi tu červenající se smajl) děkuju.

Ahoj, Reni, děkuju ♥ a pohlazení tvým prckům.