čtvrtek 30. května 2013

Prázdninové deníky

Přesněji řečeno - obaly na prázdninové deníky.
To pro psavce.
Původně vznikal  první - lodičkový obal zase do tématické soutěže u Růžového pantera na Fleru.
Tématem byl dárek za vysvědčení.
Nápad jsem měla opět kvůli vlastním potomkům -  hodlám děti něčím obdobným na prázdniny vybavit - aby si mohly svůj deník popsat, polepit či pomalovat dle vlastní chuti a potřeby. Na výsledky se už teď nesmírně těším... I na tu retrospektivu, až jim šmudlané deníčky uschovám a prohlídneme si je za pár let...


Pro nepsavce - čtenáře - lze totéž použít jako obal na oblíbenou knížku.
Zjistila jsem totiž, že do obalu na vázaný zápisník sedne přesně i většina mých oblíbených detektivek formátu okolo A5. A zřejmě to bude platit i napříč ostatními žánry....


Většina mojí četby poslední roky pochází z veřejné knihovny.
Takže přebalit igelitový obal tolik typický pro půjčované knížky a mít tak v ruce něco příjemného na omak je první důvod.





A tím druhým je "šňůrka", tedy záložka všitá k okraji obalu.

Většinou čtu knihy těsně před usnutím - po "půlstránkách".
Díky založení nemusím číst stále tu stejnou půstranu. :o)


Obaly se dají koupit v našem profilu na Fleru. Budou přibývat v průběhu týdne. Rezervace jsou možné i přes mail.

Čtení i psaní ZDAR!
A nejen o prázdninách.
j.

17 komentářů:

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani chtěla bych mít aspoň kapku tvojí energie :) Už teď mám děs z toho jak dám dohromady prázdniny, děti doma a práci, protože dva měsíce dovolené nemám ;) Sice pracuju z domu, ale kolikrát o to je to větší stres jak to dát celé dohromady.

Lucie řekl(a)...

Jů, jůůůůůůů, jůůůůůůůů, Janí, jsou báječné, všechny do jednoho! Krása krása!!! Ať žijou prázdniny! :-)

Jíťa řekl(a)...

Jani, krásné obaly jsi vytvořila a vymyslela. Ty tvoje aplikace jsou tak krásně promyšlené a napádité... moc pěkné. Jitka

Janusa řekl(a)...

Jani, Ty máš ty aplikace zase tak kouzelné :-)... obal na knihu je skvělá věc, mám jeden vzpomínkový ze čtverečků z Palčic, zrovna nedávno jsem na něj zamilovaně koukala po ránu a vzpomínala ... napadlo mě, jestli už další čtverečky někdo zešil :-) Vím jenom o Dáše, možná Evička... pa, hezký víkend! J.

Anonymní řekl(a)...

Jano, prázdninový deník je super nápad. Moje dcera si ho psala vloni, každý den měl jednu dvojstránku, napsala co zažila a já jí k tomu vytiskla buď fotky nebo si něco namalovala. A byl to takový motor i pro mě, vymýšlela jsem různé výlety a aktivity nebo tvoření. Letos budeme psát zase.
Lenka

PaB řekl(a)...

Jani, skvělý nápad!!!!!! Dodneška, mají naši uchovaný můj první dopis z tábora, měla jsem za sebou teprve 1. třídu, tak si dovedeš představit to písmo... to, co bylo v něm ani nemluvě - nejednou jsme se tomu zasmáli:o)
A můj památeční kufr z tohoto tábora je dodneška uschován na půdě! Nikdo ho neměl vylepšený nálepkama tak jako já.... nové koření, pepř,..... byly na nich hezké obrázky:o)))) Nálepky byly ty na vodu, takže už nikdy nešly strhnout, jedině i s barvou kufru.... a já si ho příští rok odmítala vzít!

Ajka řekl(a)...

Paráda Jani!

Renata řekl(a)...

aplikace jsou kouzelné !!! Taky dávám přednost šitému obalu už jen proto,že nesnáším,když čtu knížku(beru si knížku všude tam,kde předpokládám,že budu čekat) a někdo cizí mi čumí na obal co,že to čtu ...
A taky naše fotoalba mají měkoučké kabátky "o)

martasek - otasek řekl(a)...

Jsou moc krásný...nevěděla bych který vybrat! U nás se chystáme zase na herbář, tak musím také nachystat pěkňoučké desky:)

M.A.R.K.I řekl(a)...

Janičko, nádhera ... parádní obaly .... Marki

Anonymní řekl(a)...

Does your website have a contact page? I'm having problems locating it but, I'd like to shoot you an email.

I've got some recommendations for your blog you might be interested in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow over time.

Look into my site :: Tennis 2013

Anonymní řekl(a)...

I think the admin оf this web page is truly ωorking
hard in ѕuppoгt of hiѕ sіtе, as here
every mateгial іѕ qualitу based information.


Here iѕ my web site; meuble salle de bain pas cher

Anonymní řekl(a)...

This ωebsіte truly haѕ all the info I neeԁeԁ concernіng this subject and didn't know who to ask.

Here is my web-site; devis fenetres

Lenka řekl(a)...

Janičko, moc krásné jsou všechny!

Jana Cingr řekl(a)...

Leni, děs z prázdnin mám už teď taky... Vlastně už se strašně těším na září :oD

Luci, ahooooj. taky si je užij! ♥

Jituško, děkuju.

Janičko, no z Palčických čtverečků mám obal na vizitkář... A v něm kontakty na vás :o)

Aji - děkuju a ahoooj! ♥

Reni, obal na fotoalba - no vidíš, to je fakt skvělý nápad.... To by se mi moc líbilo...

Marťásku - herbář? jůůůva, to by se mi moc líbilo. To je krásný nápad. A ještě s textilníma deskama... to by byl skvost. Tak držím palce ať se vydaří.

Marki - moc děkuju a ahooj. ♥

Leni, děkuju. ♥

Leni, klobouk dolů. To je úžasný projekt. děkuju za nápad s vytištěním fotke. To my mohlo bavit i toho maličkého, který toho namaluje zatím jen maloučko... Přeju ať se vám s dcerkou letošní prázdniny hodně vydaří.


PaB - :oD. To musel být fakt echtovní kufr! A teď je z něj taková dokonalá nenapodobitelná hmotná vzpomínka.



MyWay řekl(a)...

Ahoj Jani, tie sú perfektné, ... si ma úplne inšpirovala, ďakujeeem.

Mimoska řekl(a)...

No a tytok obaly jsou taky skvostné:o)! Jééé ja huž se tak těším na výletování a dovolenkování;-D. No a trika jsou téže parádní! Pohodičkové dny plné sluníčka a letního veselí vinšuji, Míša