středa 29. května 2013

Flekatá trička

Kamufláž nevypratelných flíčků proběhla tedy tentokrát jen u dvou světlejších triček.

Tričko s hvězdičkou bylo od černé tuže na bříšku a na rukávech. To už bylo na radikální řešení. Spodek trička i rukávy odpadly po zásahu nůžek a nastavila jsem je pruhy alternativního úpletu. Zároveň jsem tričko prodloužila a tím i dobu jeho použitelnosti pro rychle rostoucí dítě.


Ke klasické kamufláži flíčků aplikacemi jsem přikročila u svěle modrého trička. Kytičky jdou pro tento účel geniální.:o) Klučičí varianta by byla asi s letadýlky, nebo sítí silnic s autíčky.



Obrázky na ostatních tričkách jsou už jen tak pro radost :o).


Jak jednoduše přišít aplikace jsem psala už dřív tady.

A s dalšími aplikacemi se pochlubím i příště.

Veselé aplikování. :o)
J.

18 komentářů:

MyWay řekl(a)...

Jani ...perfis.

Biba řekl(a)...

To je kamufláž? veď to sú nádherné originály :)

Jana Konkolská řekl(a)...

Jani, pozvedla jsi trička o několik úrovní výše. Jsou nádherné.

Alena řekl(a)...

Kamufláž z nich udělala úplně jiná trička. Jsou pěkný čučavý.

Lenka/Lilienka řekl(a)...

No, Jani, nevím jestli sis nenaběhla a skvrn možná bude přibývat. Páč já už bych ani jiná trika, než tahle vymazlená, ani nosit nechtěla :-)

Katerina Nägeli řekl(a)...

No uzasny napad. Diky za skvelou inspiraci! Rada ji vyuziji! Hezky den, Katerina

Katerina Nägeli řekl(a)...

No uzasny napad. Diky za skvelou inspiraci! Rada ji vyuziji! Hezky den, Katerina

VERONIKA řekl(a)...

Jani, tak nevím, jestli je to kamuflování zrovna výchovný nápad:D Já být dítě, tak flekuju jak divá, když vím, že mi maminka z flekatých triček vytvoří takovou parádu! Krása!!!

chumac řekl(a)...

Krásné aplikace a supr nápad, jak se zbavit nevypratelných fleků ;)To je totiž můj věčný problém.
Jakou výstuhu jste použila na aplikace a jsou přišité ručně nebo strojově ( jaký steh...teda přijde mi to skoro jak ruční.

Renata řekl(a)...

parááádní ♥
Zbožňuji tvoje aplikace :o)
s maskováním fleků na dětském oblečení mám taky své praktické zkušenosti "o) a maskování dír na synovych kolenou by byla kapitola sama o sobě ...

Michaela Prknová řekl(a)...

perfektní, hlavně to s traktorem se líbí mému synovi :-)

Lucie řekl(a)...

Tak jsem otvírala Tvůj příspěvek, Jani, a říkala si - no jen se ukaž, holka. A jako vždy - nezklamalas! Krása, krása, krása! Jak píše někdo výše - já bych tvořila nezničitelné skvrny pravidelně, abych mohla nosit jen ty Tvé skvosty!!! Krásný večer! Lumpi

Amelie řekl(a)...

skvělé nápady a úžasné provedení. Klobouk dolů.

Žížala řekl(a)...

Jani, nádhera! Prosím, kde nakupuješ úplety na trička? Mám touhu taky začít z nich šít, ale nějak mi chybí zkušenosti a informace, kde je koupit a co je nejlepší...
Přeji Ti krásný den, Krista

Korfela řekl(a)...

Janulko, moc zdravím ... u nás nic neobšívám a nemaskuji ... Emča čuňátko ... njn ale má hadrů, že by je na mne mohla házet .. poděděné naštěstí ... a nel ta se nezacintá ani bohovi :-D .. Mám Tě ráda a zdravím mocinky moc ju. Lenka .. prázdninové deníčky je krásný nápad .. fandím ju ...

M.A.R.K.I řekl(a)...

Janičko, nádhera .... Marki

Jana Cingr řekl(a)...

Holky a ženy, moc děkuju za tolikou chválu!
Co se týká dotazů:
Žížalko, moje - úplety nejčastěji náhodně, nebo likviduju svoje a manželovy starší trička - ty obří jsou na tréning nejlepší :o) Nové pak nejlépe u Mráze (důmlátek.cz)

Chumac - koukněte prosím na můj mininávod na aplikace - link je na konci blogu (jinak je to některý z příspěvků ze září 2012, tuším)Tam je to i s názvem výztuhy a podrobnějším postupem.

Jinak tedy - v naší skříni visí jen to tričko s hvězdou, jinak to byla kamarádčina trička.... tedy, ne že by naše děti netoužily po kterémkoli z nich. :o)

Žížala řekl(a)...

Jani, děkuji Ti za radu, kde kupit úplet. První asi zkusím ta stará trička. Krista