čtvrtek 4. dubna 2013

Velikonoční výslužka

...... s 0% cukru
U nás se letos o mrskutě rozdávaly takovéhle kuličkovníky - jako alternativa k hromadám sladkostí.
Velikost i provedení máme od loňska vychytané - poutko na zadní straně umožňuje zavěsit pytlík i v otevřeném stavu, takže se kuličky snadno loví.
A když zrovna nekuličkujeme, plníme pytlíky i sbírkami gogounů, plastových zvířátek, knoflíků, šnečích ulitek, šutráčků a dalších pokladů....
Tak teď už jenom čekáme, až rozmrzne, aby šlo udělat důlek a kolena při cvrnkání nezábly.



Všem cvrnkačům i sběratelům třikrát ZDAR!
A vám ostatním pěkný pátek.
j.

8 komentářů:

Janusa řekl(a)...

Skvělý nápad Jani!! Ani jsem netušila, že se ještě dají sehnat klasické hliněnky... Nebo je to z dětských vlastních zásob? ... někde u našich také mám svůj pytlíček... ale ne tak hezký ;-) Tak večer pa...

Gabča (Gabounek) řekl(a)...

Ahoj večer cvrnkačko :-)

LucieH řekl(a)...

Hezký nápad na příští rok si to píšu do mého zápisníčků nápadů z blogů...hezký pátek a víkend a těším se na další inspirace:-)))

Jana Cingr řekl(a)...

Holky, kuličky hliněnky se dají sehnat. Dělá je jedna česká firma. Oproti těm z dětství nejsou jen sušené, ale vypálené, takže, když projedou pračkou, tak se nerozmočí do blátiva :o)
Kdo byste chtěli, napište, pošlu Vám kontakt.
A moc děkuju ♥
Taky se těším na večer.
J.

Karolina řekl(a)...

Ahoj Jani, napad bezvadnej, kontakt bych prosila, pristi rok uz vim, co budu davat do vajicek pri nasem honu na vajicka!!! Uz ted se tesim, ale nevim, kdo nasije tu hromadu pytliku pro vsechny deti kamaradu! :-)
Jeste te chci varovat, ze te zacnu bombardovat s tou penezenkou.
A mas nacenene to holcickovske pyzamko? Bala jsem se ho terezce vubec ukazat, hraje si ted furt na princeznu Sipkovou Ruzenku, aji jsme museli koupit umelou ruzi, aby se mela o co pichnout :-)

Monika řekl(a)...

Nádherné, skvělé, vypadají úžasně. Jé, dodnes si pamatuji, jak jsem zapomněla pytlíček s kuličkami venku, on mi zmokl a ráno jsem našla v pytlíčku jen bláto.....:-( Tak se po nich budu muset v obchodě poohlédnout....Matýska by to určitě bavilo a já bych si zavzpomínala na dětství....:-D

PS: Už jsem tu dlouho nebyla, ale když jsem si prošla všechny příspěvky, žasnu nad tou nádherou. Krásní skřítečkové, myšky, pyžamko atd.....:-D

Monika řekl(a)...

Ahoj Jani, že by další objednávka :-).
Měj se hezky...

Ajka řekl(a)...

Já čekala že to bude recept na cukrové kuličky, a ty na nás vyrukuješ s pytlíčkama:-)))
Nádhera.... jako vždy:-)