neděle 28. dubna 2013

Šátek na nošení miminek.....

...... používaný hojně i v předškolním věku.

Narozdíl od jiných miminkovských věcí, které už šly dávno z domu, šátků ve kterých jsme odnosili naše tři malíčky, jsem se zatím nedokázala zbavit.
A teď pro ně máme skvělé využití.
Denodenně jsou v "plném nasazení".
Jen ty "úvazy" jsou teď trošku jednodušší.

Nejprve varianta "akrobatická".
(V detailu je vidět rozpěrná dveřní hrazda, na které houpačka visí....
... a taky nefalšovaný, neretušovaný domácí binec.)


A varianta relaxační - pod palandou.
Unese i mne, ale na moje proporce by to chtělo zdvojnásobit šířku.







Krásný houpavý den vám všem.
J♥





14 komentářů:

Monika řekl(a)...

Ahoj, super :-).Co to tam máš za čas, kdy spáváš :-)))

Radana řekl(a)...

Ahoj to je super napad :-)

Martina řekl(a)...

Tak to je skvělé,také mám jeden doma. Bohužel nemáme klasická futra,ale na zahradě by se to dalo určitě nějak zařídit. Díky za nápad! Krásnou neděli! M.

Karolina řekl(a)...

super vyuziti, u nas je ale satek jeste v permanenci pro puvodni vyuziti - terka muze do satku za odmenu, douvam, ze ji to brzo pusti, 17 kg se dost pronese :-)

Renata řekl(a)...

jejej uplně tomu prckovi šátek závidím ... tu pružnost,ale víc "o)

Renata řekl(a)...

Super recyklácia, len pri prvej verzii by som sa bála, že moje by sa hneď prvý deň prerazili, druhá to už je iná káva :) Renata

radule řekl(a)...

Souhlasím, u nás využíván i ve věku školním, hlavně akrobatický kousek hlavou dolů je oblíbený:) Hezký den!!!! Radka

Sonja Häusl-Vad řekl(a)...

Děkuji za nápad! Šátek mám, a nevěděla jsem co s ním, bylo mi ho trochu líto dát pryč, tak ho teď pověsím pod palandu. Taky mám doma takového akrobata :-)

ŠaNaMi řekl(a)...

tak tohle využití šátku se mi líbí moc i jako mámě dvou raubířů 4 a 8 letého i jako výrobci šátků na nošení miminek ..asi se nechám alespoň na léto inspirovat a zavěsím jim jeden na jabloň :-)
Hana Adamcová

Amelie řekl(a)...

to je parádní nápad

Veronika Auka V. řekl(a)...

Jani, mohla bych Vás poprosit o e-mailovou adresu? Moc děkuji...potřebuji poradit:-)
vospelova@gmail.com

Monika řekl(a)...

Ahoj Jani, bezva "houpacy"! moc zdravim, Monika

MIAU řekl(a)...

Skvělé využití! Já se chci taky houpáááát :-)

eM řekl(a)...

Tedy tobě ty nápady snad nikdy nedojdou! Zase o fous víc závidím tvým dětem :-D