pondělí 17. prosince 2012

Zimní

Letošní poslední skřítkulka, kterou ukážu.


Je mladší sestrou Podzimky.
A myslím, že je ještě k mání.
Zatím se s ní těším já, a  při každém pohledu na ni mne opět mne přemáhá hamižnost a zvažuju, jestli si ji nenechat pro sebe.
No je to nemoc.:o)

Krásný neklouzavý den Vám všem.
j ♥

10 komentářů:

Renata řekl(a)...

je užasná ♥
Věřím,že loučení musí být těžké ...

Michaela řekl(a)...

Teda, Jani, to tweed sako je naprosto bozi a baretka k tomu. Tohle je presne moje modni vlna. Mas to krasny.

Ajka řekl(a)...

je senzační Jani!
Ajka

Jolana řekl(a)...

Ty skřítulky jsou tak neskutečně krásné!!! A koukala jsem i níže na Rozárku... my máme doma Rozárku, ale k nám to asi nejde, co? :-) Jsou opravdu nádherné!
Hezké sváteční dny, Jani! J.

Monika řekl(a)...

Je kouzelná a parádně oblečená...jako z nějakého módního časopisu..:-D

zuska7 řekl(a)...

Jani, všetky do jednej sú tak nádherné. A každá je iná a tie ich detaily. A tie tvoje fotky. Obdivujem ta. Pockám, kým moje dve certice trochu podrastú a potom im od teba úrcite takéto škriatkuľky zaobstarám, dúfam, že ťa to bude ešte dlho baviť ich vyrábať. Teraz by bola škoda, keby ich zničili. Tá posledná je s takým francúzskym šarmom, nečudujem sa, že by si si ju najradšej nechala pre seba :-)

Korfela řekl(a)...

tak ta je krsáná taky a taky už není k mání ... njn ...

Monika řekl(a)...

Ahoj Jani, až teď jsem se stihla pokochat a nemůžu uvěřit, co jsi všechno stihla, kráááááááááááááááááásné a krááááááááááááááááásné svátky....

Lenka řekl(a)...

Jsou všechny tak krásné a tak krásně barevně sladěné a tak chic ohozené!..... Prostě umíš, Jani! Tleskám!

Leela řekl(a)...

Je nádherná. Mě by se s ní taky těžko loučilo. To není nemoc, to je přirozené.:)
Krsásný den.
Lenka