čtvrtek 13. prosince 2012

Skřítka andělem

Trocha zimní poetiky.





Nemám dnes šicí stroj. Už toho ponocování měl nejspíš dost.
Tož oblepit prsty náplastma (ano, náprstek mi stále nic neříká), jehlu do ruky a hurá do přišívání vlásků, miniknofličků, a bambulí.
Tedy počet dokončených skřítků bude nejspíš přímo úměrný času bez šicího stroje...

Tahle krasavice je momentálně i andělínkou, ale křídla jsou sundávací, stejně jako čepička a sukýnka... což skýtá možnost proměn během roku.

Doma měla ohlas vynikající. Prostřední dítě nejspíš překonalo evropský rekord v délce "á" ve slově "krááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááásná".

Tak teď zase nějaké to těsto a večer hurá na další skřítkulínku.

A jak jde advent u vás?
j.

9 komentářů:

vexa řekl(a)...

Krásná i fotky! U nás to trochu vázne, ale třeba to ještě doženu, jsem tak nějak v klidu a lehce mimo :-)

Janusa řekl(a)...

Jani, tak je tak krááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááásnáááááááááááááá :-) A ty fotky, to sis vyhrála, ty jsou také krááááááááááááááááááááááááááááááááásnééééé ;-) Jednou, jednou, si od Tebe nějakého skřítka koupím ... ale nedám ho dětem, to je taková krása, že by mi to přišlo škoda ;-) Pa, jana

zuska7 řekl(a)...

Ta je kúzelná!

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani tvoji skřítci jsou prostě nadpozemští!

Zuzana řekl(a)...

Tak tahle u mě fakt vede! Nádherná, člověk pociťuje touhu mít ji doma, pomazlit se, pohrát si...
Já padám únavou, synkovu nemoc jsem vzala jako požehnání, protože jsem snad poprvé za ty 3 roky šla na OČR a můžu si po obědě lehnout (abych v noci pak mohla zase šít) :-)

Jana Cingr řekl(a)...

No a už je prodaná.... Trošku jsem doufala, že mi zůstane doma :o).
No, třeba to tak bude u její sestry, kterou vystavím dneska.:oD

Věruško, jsme na stejné vlně... jsem taky lehce mimo a přípravy nijak zuřivě neprobíhají...:o)
Jani, tak to bude muset být speciální osobnost!:o)
Zuzi, ahoj, děkuju zdravím tě.
Leni, děkuju, a taky zdravím.
Zuzi, tak přeju brzké uzdravení, a tobě veselé odpočívání.:o) No, to je nevýhodou OSVČ, že mi ani status OĆR nepomůže...:o) Vlastně jo, to se pak víc zapojí Dawid.

Krásný sněhový den vám všem. ☼
j

Gabča (Gabounek) řekl(a)...

Jani ta je super a to focení ve sněhu mě fakt dostalo :-)Vůbec se nedivím,že už je prodaná,to byla tutovka,že se u Tebe vůbec neohřeje-to je vlastně jasný,když jí necháváš na sněhu :-)

M.A.R.K.I řekl(a)...

Janičko, sice jsem "nejstarší dítě" svých rodičů, ale i já říkám " krááááááááááááááááááááááááááááása" .................Marki

Amelie řekl(a)...

to je nádhera