sobota 15. prosince 2012

Rozárka

Skřítkulka pro malou Terezku.

Ve variantě ryze "převlékací".
Sundat a převléknout jde sukýnka, pláštěnka, čepička i šála.
Mašličky na culíkách je možné rozvázat a vyměnit za gumičky, aniž by došlo k rozpletení culíků.
Knoflík na pelerínce se zapíná ná pružné poutko, takže zapínání nebude příliš velký oříšek ani pro malé prstíčky.
Zkrátka skřítkulka pro malou holčičku.
O vymyšlení jména jsem poprosila Mariánku.
Po chvilce řečnění o tom," jestli ta "její" skřítkulka bude mít taky takováhle očička a ne ty malinký, jestli bude mít pláštěnku s heboučkým kožíškem, a kolik k ní bude sukýnek, a culíky bych chtělá delší..........." jsem jí připomněla, že má vymýšlet jméno, tak opáčila: "To já už mám vymyšlený, to je přece Rozárka".
Tak je to jasné :o)


Zítra ukážu ještě jednu elegantní skřítkulku.
Pak už pro letošek se skřítkováním konec.
Ačkoli mám opět polámaný stroj, dám si dovolenou i od ručního šití.

Pak zase až po Novém roce, s novou chutí, čistou hlavou a plnou silou.

Hezkou, usměvavou  neděli ♥.

j.

8 komentářů:

Renata řekl(a)...

Jani Rozárka se ti zase moc povedla !
Jak to ,že strij zlobi? asi pokyn k odpočinku "o)
Užijte si krásnš svátky

Michaela řekl(a)...

Jani, ta je tak krasna a bajecne vymyslena. Hezky advent.

Monika řekl(a)...

Je báječná a moc krásná....máš šikovné ručičky....:-D

Randi řekl(a)...

I loved your angels!

Greetings from the top of Norway!

MIAU řekl(a)...

No, tak nejprve jsem se po přečtění "pro letošek se skřítkováním konec" zalekla toho, že skončí mé obdivovací chvilky, ale pak jsem si uvědomila, že on ten letošek už stejnak dlouho nepotrevá, takže dobrý:) Miloučká:)

Korfela řekl(a)...

Janičko, tak ať je stroj brzy fit ju. Rozárka je úchvatná .. stejně jako každá jiná skříťulka ... ;-)Mám ráda ty tvé pidi lidičky.

MyWay řekl(a)...

Nemam slov Jani.

Amelie řekl(a)...

To jsou náádherní skřítci.