neděle 4. listopadu 2012

Peněženka


Píšu teď málo.
Ale víc šiju. :o)
A občas i fotím.... ale spíše se mi kupí nápady a neupravené fotky.
A taky mám pocit, že od konce léta stále častěji vytahuju peněženku..... (nejdřív v září výdaje se začátkem školy a teď zase nákupy materiálu na předvánoční šití)... takže kvůli velikému ochmatání a ošoupání mojí kytičkované už muselo dojít na novou.
Vrámci antiodkládací chvilky sem tedy vkládám zase něco staronového - moji verzi peněženky i s malým plánkem pro inspiraci.

Tady jsou fotky a pro zájemkyně co by se rády inspirovaly alespoň něco jako polohový plánek s orientačními mírami.
Oproti plánku jsem tentokrát umístila mincovou kapsičku na prostředek peněženky.





Ještě malý dovětek k tomu plánku - mám peněženku poměrně maličkou, takže jestli jste zvyklé na takový ten klasický rozměr do zadní kapsy, doporučuju před šitím alespoň orientačně ji "vystřihnout" z papíru a odzkoušet, ideální velikost + doupravovat míry.
Ušitá je podobným způsobem jako peněženka z Mariny - tedy dva obdélníčky decovilu potažené látkou, pošité kapsičkami a osazené magnetky - sešité pak nakonec kolem dokola dohromady.



A ještě fotka mojí původní - první - peněženky tohoto typu, kterou jsem šila přesně podle onoho plánku.
Tehdy byla ještě překrásná :o).



Hezký podzim Vám všem, a pokud musíte utrácet, tak ať je to z hezké peněženky. :o)
Jana

4 komentáře:

MIchaela Staňková řekl(a)...

Nádherná!!!

Renata řekl(a)...

peněženečka je vymazlená !!!!!

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani přesně tenhle typ peněženky používám. Jestli někdy seberu odvahu se do toho pustit, bude to tento styl. Máš je moc krásné ♥ L.

jarníčková řekl(a)...

já mám teda tu klasickou velkou kasírku, spíš teda plnou papírků než peněz, ale tahle je tedy nádherná !!!