čtvrtek 8. listopadu 2012

Pelíšek pro myšáka

Zrovna padly poslední stehy na nových modrých postýlkách pro myšáčky.
Tady jsou.



A já si pro nejbližší dny dám pohov od ručního šití... než se zahojí ty bodance pod nehty.
Co je to náprstek?

J.

17 komentářů:

Elianna řekl(a)...

Jani, ty jsi na tyhle nádherný kousky kouzelnice! Mám takový dojem, že by se pelíšek Laurince tůůůůze líbil :o)

Janusa řekl(a)...

Janičko to je úúúžasný pelíšek!!! Škoda, že se zítra neuvidíme, měj se hezky a foukám na prstíky ;-)

Ajka řekl(a)...

to bych si pohrála i já ... moc krásné Jani
Ajka

Leela řekl(a)...

Krásný pelíšek!Chtěla bych být ta myška v něm.:)

Prstíky mám taky popíchané, v polovině šití jsem vzala náprstek, byl to spíše boj než pomoc, ale naučit se to musím!

Krásný víkend.
Lenka

Larafara řekl(a)...

To ne nádhery! Moc se mi vše líbí ;-)

Katerina řekl(a)...

Jani, ahhhh, to je nadhera. Krasny, neokoukany, proste super. Mej prima vikend, Katerina

Mimoska řekl(a)...

Čmankózní pelíšky!!! Já bych si do nich místo myšek lapla taky hnedle:o). Jani, vymazlené čmaněníčko, peknučké. Páčko Míša

Jolana řekl(a)...

Jani, náprstek je taková věc, kterou někteří lidé sbírají jako sběratelský předmět :-) Ale fakt! Jsou tací. Já mám náprstek po babičce a také na něj jenom hezky koukám :-) Máš to nádherné!!! Do posledního detailu propracované. Opravdu moc krásné! Jola

DádaN řekl(a)...

Krásná postýlka,tam se bude myškám spinkat jedna radost.
No a náprstek? Tak bez toho já ručně neumím ani šít,jsem na něj zvyklá a když jej nemám tak mám ruce snad i levý :o) Mám takový ten bez dna.

BOHDA řekl(a)...

JANIČKO, NÁDHERA.
TO BUDE MOC HEZKÉ HRANÍ.
MĚJ PĚKNÝ VÍKEND.
BOHDA

Baru řekl(a)...

To je nádhera!!!! Dokonalé pelíšky!!!!!<3

Hospodyňka řekl(a)...

povedené!

WITH LOVE řekl(a)...

Janka, vy máte tak nádherné látky a to tvoreníčko ani nehovorím. Veľmi, veľmi sa mi páčia tieto vaše látky, kde na ne chodíte!!!!! Myška nádherná, myšiak nádherný, postielky - to ja by som takú brala hneď aj pre seba, pastelkovník to som vám už písala a všetko, všetúčko krásne, nádherne zladené a pritom jednoduché látky. Veď nie nadarmo sa hovorí, že v jednoduchosti je krása. Mám veľmi rada prírodný štýl...a vy ste mi s vašim tvorením úplne sadli... pá Zuzka

Ilona Ř. řekl(a)...

Jani,
nádherné postýlky, myšky, látky,vypracované , ...prostě NEJ!
A náprstek, ten neznám ;-)
Já jdu do všeho holýma rukama a věčně mám nějaký šrám ;-)

Steve Finnell řekl(a)...

you asre invited to follow my blog

Janiina řekl(a)...

Janičko to je taková nádhera nádherná.

Amelie řekl(a)...

Náádhernéé, chci být malý myšáček:-)