úterý 6. listopadu 2012

Hřejivě i letos


Prozatím máme letos  na Fleru vystaveno 5 typů nákrčníků.
Letos se mi bohužel nepodařilo sehnat úžasnou hebkou kožešinku v jakémkoli tmavém odstínu.
Ale podařilo se mi koupit černý heboučký fleece s vysokým vlasem. Je skoro tak k pomazlení jako onen loňský kožíšek.
A díky tomu, že bílé kožešinky ještě menší zásobičku mám, tak v prosinci přibudou i kožešinkové.



Pokud máte o některý nákrčník zájem a chcete jej koupit o 11% levněji než na Fleru, napište mi prosím mailem.
 Pište brzy, nákrčníky rychle mizí.

Přeju, ať se máte vždy čím, nebo kým zahřát.  ♥♥♥
j.


5 komentářů:

MIchaela Staňková řekl(a)...

Tak ty jsou překrásné!!!!!!!!!

Sonja Häusl-Vad řekl(a)...

ten kožíšek vypadá skvěle. já jsem šila pro obě děti už loni podobné s fleecem,jenom jsem vzadu našila patentku. tvoje "zavírání" je fakt super zlepšovák!

Yayi řekl(a)...

¡Preciosas fotos!!
Feliz semana.
Saludos.

Ajka řekl(a)...

kráané Jani, o moc hezčí než pletená šála:-))
Ajka

MIAU řekl(a)...

Hezounké a praktické v jednom, ty tvoje štístka se vážně mají, s takovouhle výbavou se nemusí bát zimních bacilů:)