středa 28. listopadu 2012

Cingrlatí tým i tvorba naživo

Tuto sobotu si poprvé vyskoušíme roli jarmarečníků.
Pilně šiju dnem i nocí, abych zaplnila aspoň trochu náš věčně vyprodaný obchůdek. Takže, pokud náš ministáneček nepoznáte podle zboží, tak zaručeně podle mých kruhů pod očima.
Beru sebou výraznou prodejní posilu - Maťu, který narozdíl ode mne už prodával alespoň na školním jarmarku. Tak snad mě něco přiučí......:o)
A pokud bude o zákazníky nouze, zabavíme se navzájem.... :o)






Pokud máte čas, a do Brna coby kamenem, přijďte.
Okouknout, nakoupit, nasát adventní atmosféru.
A taky nás podpořit - hlavně morálně. :o)
Šikovných lidí, tam bude určitě prodávat nespočet.
U nás uvidíte nové myšky a pár dalších zatím tajných drobností,
a taky ovečky, pastelkovníky, flaškovníky, baletní tašky.... a jiné evergreeny.
Jen je mi líto, že se mnou nepojede tlupa zimních skřítků.....Pořád jseště jsou ve stavu rozloženosti. Tak na ně snad dojde po vánocích aspoň virtuálně tady na blogu. I tak snad bude u nás co k vidění i koupení....
Těšíme se i s Matýskem a hejnem myší.
j.




2012 10 30 DoGala LIVE 530x749 Už tuto sobotu, 1.12., DoGala LIVE v Brně

12 komentářů:

Lucie řekl(a)...

Jani, moc držím palce, a přeju co nejmíň smutku, až pojedete s Matym domů sami, s prázdnýma taškama a plnýma peněženkama! ;-) Hezký advent celé rodince! L.

Michaela řekl(a)...

Jani, preji jen usmevave zakazniky a prazdne tasky pri odjezdu. Prosim si fotku tveho stanku ... vsechno pohromade musi byt krasne.

pegyna řekl(a)...

Jani, přeji spoustu zákazníků. Neboj ty o ně určitě nebudeš mít nouzi:))) Já jsem se také nechala
přemluvit a jdu od pátku do neděle prodávat na adventní trhy do Hradce Králové, tak vím o čem mluvíš, jsem na tom podobně.

Janusa řekl(a)...

Janičko, držím palečky!! Škoda, že to je daleko, přijela bych... ale o Tvoje výrobky se nebojím, ty si svoje kupce najdou ;-) Pa, Jana

Ajka řekl(a)...

Jani tipuju že do hodiny nemáš co prodávat:-)))
Ajka

Korfela řekl(a)...

Jani .. tfuj tfuj ... ať to hezky jde ju ... bude to šupky hupky vyprodané .. máš nádherné výrobky ... asi bych si měla taky něco nadělit ;-)

Michaela řekl(a)...

AHOJ Jani ,..at se ti pekne zadari a vse prodate,mas u me na blogu neco ..Hezky den http://mischelh.blogspot.cz/

Ilona Ř. řekl(a)...

Jani,
také nemám strach, že tvé krásné výrobky nepůjdou na odbyt, naopak, hned bude vše pryč!
Jen škoda, že Brno mám z ruky :-(
Tak se budu alespoň těšit na reportáž z akce na blogu :-)

vexa řekl(a)...

Držím palec, ať je to zkušenost příjemná. Přeju hezké počasí a spoustu zákazníků.

Krista - Žížala řekl(a)...

Škoda, tak blízko to mám z domu a zrovna tento víkend jedu na třídní sraz. Tak ráda bych Tě přišla pozdravit.
Budu na Tebe s Matym myslet. Ať se vám den vydaří. Ahoj K.

MyWay řekl(a)...

Tak dúfam ze jarmok dopadol na jedničku.

Amelie řekl(a)...

škoda, že to mám tak daleko..fňuk...