sobota 8. září 2012

Září v zářivých barvách

Sada pro jednu z mých nejtrpělivějších zákaznic.
(Moni, už je hotovo. Děkuju za důvěru i trpělivost. ♥)

Aplikace s ležící beruškou měla slušný úspěch u mých dětí, tak jsem se rozhodla ji zařadit i do prodejního repertoáru. Takže během pár dní beruškaté pastelkovníky najdete na Fleru.....
nebo si je můžete objednat o 11% levněji přes můj e-mail. ;o)


Příště zase uberu na sytosti, a představím něco něžného, decentního.

Krásný den, Vám všem. ☼
j.

12 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Teda Jani, kam ty chodis na takove krasne inspirace? Ja jen zasnu jak ti to roste pod rukama.

Lenka řekl(a)...

:o))) Beruška je fakt dost dobrá! :o))))

Amelie řekl(a)...

to jsou náádherné věcičky.

Baru řekl(a)...

To je náááádhera!!!!!!!! Ta panenka je úžasná ;o)

zuzug řekl(a)...

Nadherna svieza sada, take farbicky ma vzdy potesia. Verim, ze zakaznicka bude uplne nadsena!

Jolana řekl(a)...

Tak toto je luxusní sada! Moc krásné :-) J.

Jolana řekl(a)...

Joo, Jani, a ráda bych poděkovala za info o výztuhách do obalů... ale mail jsem nenašla, asi špatně hledám :-( Nicméně děkuji!!! Nakonec jsem použila oboustranně nažehlovací vlizelín, páč mi přišlo, že s tím sakonem, co mám doma, by to bylo tuhé. Ale na druhou stranu to zkusím, třeba mě to překvapí :-) A děkuji za radu, kam nažehlit! J.

vexa řekl(a)...

Parádní. Musím si koupit ty jehly na úplet a taky něco zkusit :-)

Jana Cingr řekl(a)...

Děkuju :o)
Tentokrát inspirace přišla od zadavatelky. Požadavek zazněl na pastelkovník s beruškou a od toho jsem se odpíchla pak i k barvám a všemu ostatnímu.

Joli, na blogu mail vlastně memám... promiň. Je jen na webovkách (cingrlata.cz).

MIchaela Staňková řekl(a)...

TO je.........prostě bomba!!!!!!!!

Monika řekl(a)...

Překrásné....zářící....kouzelné....:-D

MIAU řekl(a)...

Tak beruška mě naprosto odzbrojila, je geniální! Zase sedím s vykulenýma očima a obdivuju a obdivuju:-)