pondělí 3. září 2012

Kroužková

Pro zjednodušení života se třemi dětmi, eliminaci chaosu a alespoň některých starostí, jsem si zavedla postupem času pár zlepšováků.

Jedním z nich jsou kroužková zavazadla. Tedy, na každou aktivitu, kam děti docházejí a potřebují speciální oděv, obuv či výbavu, jsem  zavedla zvláštní zavazadlo. Ten mírný nabytek tašek v domácnosti  mi za klidnější vypravování stojí.
 Místo nekonečného měnění obsahu jednoho batůžku, kdy jsem byla pořád v nejistém pocitu, že jsem asi něco zapoměla přendat,  vezmeme na daný kroužek tu správnou tašku, přidáme lahev s vodou a jde se. 

Tohle je teď nová Mariánčina taneční taška do baletu a do folklórního souboru.
Podle Majdina přání jsem na ni vytvořila aplikaci myšky tanečnice. Uvnitř je kapsička na gumu - do ní se hezky zašupnou cvičky, kapsička s korunkou - na známkový deníček a kapesníčky, a sukýnka s trikotem přijde do velkého prostoru mezi nimi.
Popruh je ze sekáčového pásku za pětikačku.
Tvar kabelky drží zpevňovače hran oblalené růžovým batistem a kostičkovanou látku mi věnovala kdysi moje babička.

Stejnou  myšku tanečnici má holčička i na tričku do školky.
 Přes nadšení z tašky a trika Mariánka pořád jevila nějakou nespokojenost, a nakonec z ní vypadlo, že by chtěla tu myšku ale "chovací", jako kamarádku, a že jsme se na ní domlouvaly už před dlouhou dobou.
No to pravda, domlouvaly.... už alespoň před rokem.
Takže jsem oprášila střih na myšáka, který jsem ladila před oním rokem a pak ho odložila k ledu, protože se mi pořád nelíbil. Udělala jsem pár úprav a hele -  na třetí pokus se vyloupla Myška jako z pohádky.
Kabelka i Myška se jeví jako vydařené počiny, takže po otestování a úpravách se na ně doufám můžete těšit v předvánoční nabídce obchůdku.

Tak teda.... jak se těšíte na vánoce? :o)

j.




27 komentářů:

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

teda to je nádhera naprostá!

Katerina řekl(a)...

vsechno je jako z pohadky, kouzelne!

Věrka řekl(a)...

Krása - tak ať se tanečnici dobře tancuje :-)
... a vánoce, raději nemyslet.
Věrka

MyWay řekl(a)...

Ja tak túžim byť niekedy Tvoje dieťa ... Jani nádherné...

Randi řekl(a)...

Wonderful!!!!
I really love this:)

Greetings from the top of Norway

vexa řekl(a)...

nádhera!

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jani, chtela jsem si po dlouhe dobe potesit oko a potesila.... vse nadhera. Myskovani uplne super.
Mej se hezky
Jirina

Gizela řekl(a)...

Tak tohle je naprosto luxusní, jak taška, tak tričko i myška. Umíš to všechno nádherně sladit. Samostatně by to bylo taky hezké, ale když to uděláš takhle jako komplet, tak je to paráda.

Jana řekl(a)...

Krásná...jak myška, tak taška a Mariánka samo taky:-)

Monika řekl(a)...

Na předvánoční nabídku se už těším a chystám si rezervu... Prosím Tě, Tvůj den je asi 48hodin, to prostě není možné.

Elianna řekl(a)...

Áááách, dokonalé všechno!

Sonja Häusl-Vad řekl(a)...

Je to tak půvabné, opravdu závidím ten talent!

ttalbi/Táňa řekl(a)...

á já nemám slov :-)) krása!!!!

Anonymní řekl(a)...

Milá Jani...dlou jsem nebyla na Vašem blogu, nějak zkrátka enbyl čas. Každopádně teď jen zírám, co všechno zvládáte s třemi dětmi!!! A hlavně šijete tak úžasné věci...takže asi kromě pastelkovníku budeme potřebovat i nějakou tu kroužkovou tašku či kabelku :- )))) Moc se těším na Vaši nabídku v obchůdku, protože myšky jsou prostě supééééééééér :- )))))
Mějte se moc moc krásně, krásný víkedn, Venda Č., Hořice

Zuzana řekl(a)...

Nádhera, krásně sis vyhrála!

zuzug řekl(a)...

Jani, kazdy den pozeram rozne tvorive blogy, ale dlho ma nic nenadchlo tak ako tento prekrasny setik pre tvoju dcerku, je to proste pecka, nadherna mysicka (Angelina Balerina, ze?!)
Aplikaciu na taske aj tricku si krasne vymakala a samotna myska je fakt uzasna, moja neterka ma nieco podobne z Ikei. Ale tvoja je originalna!!!
Prosim ta Jani, co su tie zpevnovace hran?
Zuzana

Jolana řekl(a)...

Jani, teď mi padla čelist! Také mám v plánu ušít Rozárce tašku na tanečky, ale tak vymazlená nebude. To opravdu ne. Ta od tebe je prostě dokonalá! A myška... budu nahlížet na Fler, páč nedávno mě Rozárka mučila, že potřebuje Angelinu balerínu, a já když nemám střih a návod jak pro tupce... není nic :-( Mariánka má obr štěstí na mamku, a mamka má obr štěstí, že má doma tak parádní modelku :-) J.

Jana Cingr řekl(a)...

Jé, musela jsem si vygooglit, kdo je to Angelina balerína, nějak nám to tu uniklo (prasátko Pepina převálcovala většinu dalších psotaviček :oD) a musím říct - ANO, to je přesně ona! :o) Mariánka jí teda říká Adéla - vymysleli jsme další sloku k písničce "měl jsem myšku tanečnici" a ta končí: "tancovala z vesela, jmenuje se Adéla"

Moc děkuju za krásné ohlasy. Už velké zadostiučinění mi poskytla nefalšovaná nadšená dojímavá radost Mariánky, a tyhle komentáře od vás jsou jako další pohlazení. Děkuju.♥

Zuzi - zpevňovače hran je jiný název pro plastový kédr - paspule. Třeba tady http://www.bedimex.eu/kedry-paspule-a-snury-z-pvc-katskup1019.php
Používám ty transparentní a potahuju je proužkem látky. Ono to pak pěkně podrží tvar kabelky.

zuzug řekl(a)...

Dakujem za radu, myslelal som si ze ide o plastovy kedr, no nebola som si ista, kedze si to potahovala latkou. A vsiva sa to bez problemov???
Obavam sa, ci to moj stroj zvladne.

Ilona Ř. řekl(a)...

Jani,
už nějakou dobu se k Vám chodím kochat a co vy dokážete vykouzlit z pod jehly šicího stroje , to je tedy doslova kouzlo !
Všechny myšky , včetně Marjánky jsou krásné !
Výborný nápad s kroužkovými zavazadly :-)
Těším se na další novinky od Vás !

Monika řekl(a)...

Já bych chtěla být jedno z Tvých dětí. Miluji Tvůj blog. Vždy, když se namých stránkách ukáže, že je u vás něco nového, bez váhání se letím podívat, protože vím, že to bude zase nějaký neuvěřitelný skvost. No a tahle vychytávka je prostě jedinečná.......smekám, chválím.....závidím.....:-D

MIAU řekl(a)...

Geniální!:-) Myslím, že kroužkové tašky by posloužily stejně tak dobře dospělým:D Myší výbyvička je naprosto ťuťuňuňu:-)

Jana Cingr řekl(a)...

Zuzi, všívání chce asi trošku silnější stroj, protože s oním plastem je to už docela silná vrstva. A taky jsem zjistila, že rychleji tupí jehlu, ale oproti provázkovým kedrům, tento krásně podrží tvar. Kdybys chtěla, pošlu ti kousek v obálce - a můžeš odzzkoušet, jestli stroj zvládá. Kdyžtak pošli mailem adresu.

Ilonko, děkuju. Za návštěvu i překrásnou pochvalu. ♥

Moni, to se tak hezky čte. Moc děkuju. A taky zdravím ♥

No, Miau, dospělí si už tak nějak odůvodní, proč mají hodně tašek....:oD Já teda si to zdůvodnit umím.... a už i manželovi.... je přece musím otestovat, že jo? :oD

zuzug řekl(a)...

Jani, dik za odpoved, az teraz citam tvoju spravu. Dakujem velmi pekne za ochotu. Nemusis mi posielat, urcite si skusim objednat a vyskusam, ci by to moj stroj zvladol.
Musim ti povedat, ze mi vyrazas dych tvojou neskutocnou kreativitou, tvoj blog som objavila nedavno, no za tu kratku dobu som u teba videla tolko krasny napadov, veci a farieb, ze patri do mojej top trojky :o)
Pozdravujem! Zuzana

WITH LOVE řekl(a)...

Jani tak túto by som fakt brala..čo je to za látka, keď sa smiem opýtať? to je bavlna alebo nejaká šatovka polyester, v tejto kombinácii s tou ružovou je fakt nádherná, taká rozprávková, som sa do nej normálne zaľúbila.

Pavlína Kapalová řekl(a)...

Dobrý den, čirou náhodou jsem narazila na váš blog. A je to naprosto úžasné, co dokážete.
Konkrétně na myšku tanečnici, kterou moje 3letá dcerka miluje. Je to pouze výroba pro vaše děti anebo mohu najít někde i váš obchůdek, např. na fleru?
Děkuji za iformaci.
Pavlína

Jana Cingr řekl(a)...

Krásný den i Vám,
děkuju za milá slova chvály ♥.
A ano, myšky prodáváme ve virtuálním obchůdku na Fleru.
Tady:http://www.fler.cz/shop/cingrlata
Pěkné dny Vám i Vaší malé tanečnici. :o)
Jana