neděle 16. září 2012

Kroužková podruhé


Obal na noty do flétničky, pouzdro na flétnu a "kroužková" taška do flétničky.

Taška je tentokrát jednoduchost sama. Žádné extra vyztužení, žádné vnitřní kapsy. 
Jen vrchní látka z šedého vichikára, růžová podšívka a vnější kapsa i ucha z kytičkované utěrky.



Tutorial na pouzdro pro flétničku mám už dlouhý čas rozpracovaný.
Jen mi stále chybí fotky některých kroků. 
Ale jednou bude. :o)

j.

15 komentářů:

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Pouzdro na flétničku mě taky čeká. Dvakrát :) Ale koupila jsem letos dětem laminobavlnu na zástěrky do výtvarky, tak to střihnu z ní a bude to rychlovka :)

Ještě že to neviděla Janička, taky by ty tašky s Myškou potřebovala. Nutně :)

Biba řekl(a)...

krásne myšičky, moje obľúbené...:)

vexa řekl(a)...

parádní!

.sovička. řekl(a)...

Jani nádhera! A tahle kroužková taštička se mi obzvlášť líbí! Ellinka taky letos začne flétničkovat, tak jí taky musím něco spíchnout...

zuzug řekl(a)...

Janulka, naaaadherne ako vzdy. Ta aplikacia mysky je tak roztomila, ze sa nemozem na nu vynadivat!!!!

Jolana řekl(a)...

Jani... taška "jednoduchá", ale půlkulatá kapsička... parádní vychytávka :-) Inspirovala jsem a také jsem šila Rozárce tašku na kroužek, ale takhle romantické to fakt nemá. Děláš nádherné věci! J.

Monika řekl(a)...

Se picnu...holka...ty to máš zase všechno tak krásné a vychytané....:-D

Tutoriálek by se hodil...na flétničku chodí spousty dětí....:-D

Michaela řekl(a)...

Jeni, tobe se ta myska nejak dari. Vzdycky je dokonalost sama. Jeste mi ale rekni, prisivas ji rucne nebo na stroji. No protoze pak jaksi nechapu, to prisivani tech pidi dilku :o)

zuska7 řekl(a)...

Janka, celý setík je nádherný, krásne sa ti to podarilo. Dcérka bude iste ešte s väčšou chuťou chodiť do hudobnej.

Lenka řekl(a)...

Mně uvádějí v úžas ty nádherné kombinace barviček a vzorečků...
A aplikace - to už je extra sorta..

Eva řekl(a)...

Obdivuji vaši tvorbu-je vidět,že tvoříte s láskou. Nádherný blog...:-) Eva

MIAU řekl(a)...

Nádherná:-) Hned jsem si vzpomněla na babičku,
ta nám taky šila obaly na flétničky, když jsme byly se ségrou malé:-)

Přeju hezké pískání:-)

Janusa řekl(a)...

Jani, nádhera, ta jednoduchá taštička v Tvém podání vypadá dokonale ;-)

Jana Cingr řekl(a)...

♥♥♥

Monika řekl(a)...

Jů, tohle mne také letos čeká. Už jsem to chtěla ušít minulý víkend, ale dostali jsme neštovice, tak to zatím nebudeme potřebovat.

Jani, všechno tady je opět luxusní, krásné, veselé a barevné....a hlavně skvěle propracované.