sobota 8. září 2012

Cestovní postýlka....

....něžná, měkoučká, maličká.....
...pro koho?
 
Pro myšku Adélu.

Nebo pro skřítkulku?
Zavěšená na háčku se může s myškou i pohupovat.
(A taky méně překáží ;o))
A nebo může Mariánka myšku v postýlce odnést na výlet.







.......A až v ní nebude spávat myška, uložíme do ní třeba papírové kapesníčky.







Dobrou noc a sladké sny.



24 komentářů:

zuzug řekl(a)...

Teda Jani, ja odpadavam, ta postielka je genialna, skvely napad a tvoja dcerka ma teda veeelke stastie. Viem si predstavit, ze je z postielky uplne hotova a ani sa necudujem :o)
Krasne!!!

Jolana řekl(a)...

Jani, čtu si komentář "zuzug" a říkám si, jaké štěstí má naopak ta moje dcera, že toto nevidí. Páč mne padla čelist a čelit žádostem typu: mamíííí, tak tohle je to pravé... bych asi neměla sílu. Máš to nádherné!!! Pro mne obr inspirace a jak jsi se v jednom ze svých posledních příspěvků ptala již v duchu Vánoc... ano já se těším, mám pěkně dlouhý seznam, co a jak bych ráda dala dokupy :-) :-) J.

vexa řekl(a)...

Nádhera! Škoda, že nejsem myška, tak ráda bych se tam zavrtala a už nevylezla :-)

Michaela řekl(a)...

Teda Jani, decka jsou ve skole a tobe doma huci stroj jako blazen. Postylka je bajecne mysi a proste opet TVOJE.
Hezkou nedeli.

Anonymní řekl(a)...

Milá Jani...věděla jsem, že jste moc moc šikovná...ale Vy jste přímo geniálnííííííííí :- ))))To jsou tááák skvělé nápady a výtvory. Aspoň na chvíli bych chtěla být Vaší dcerkou a nebo tou myškou, co se uvelebí do té úžasné postýlky.
Zkouším také šít, ale právě ty nápady a ta fantazie k vlastní tvorbě chybí...máte můj obdiv...smekám :- ))))
Hezké babí léto celé vaší rodině a hlavěn ať máte stále hlavu plnou tak krásných nápadů, Venda.

Anonymní řekl(a)...

Chtěla jsem ještě napsat, že jsem prostudovala Vaše stránky a objednala vliesofix a budu zkoušet aplikace :- ))) Děkuji :- ))) V.

MIchaela Staňková řekl(a)...

Tak tohle je neskutečná krása,moc se mi líbí jak postýlka tak i myška,to jsou vše tvoje dílka?!!

Jana Cingr řekl(a)...

Děkuju za krásné ohlasy. I já mám z postýlky a myšky momentálně velkou radost..... že se podařily a že se líbí.

Míšo, ano, tohle jsou moje projekty úplně od nápadu,střihu až po realizaci. :o)

Sonja Häusl-Vad řekl(a)...

Jani, já myslím, že se budu hrozně opakovat, ale jsi opravdu obrovský talent. Jak na vymýšlení, tak na realizaci takových výtvorů. Pomalu mně to inspiruje k tomu, abych oprášila i můj šicí stroj. U nás začíná školní rok zítra, tak snad bude víc času... hezkou neděli. s.

BOHDA řekl(a)...

JANIČKO, PARÁDIČKA.
KRÁSNÉ A DOKONALÉ TVOŘENÍČKO.
HEZKOU NEDĚLI PŘEJI.
BOHDA

Tilonino řekl(a)...

Ohh that is fantastic. I like it very much :)
Hugs from Tine

Avondster řekl(a)...

Jani, nádhera. Viděno "na živo" a je to opravdu parádní, ale musím souhlasit s Jolanou - ještě že to nevidí moje holky :-) Ještě bych něco podobného musela tvořit 3x :-))

Baru řekl(a)...

Ta je úžasná!!!!!!!!!!!!!

Korfela řekl(a)...

Janulko ... kouzelne .. vždycky najukávám ... a vydím ty tvá usměvavá kukadla ... ;-)

Monika řekl(a)...

Půvabná postýlka pro myšičku....:-D Fakt krásná práce.

MIAU řekl(a)...

Je přenádherná!!!:) Ta myška se ale má!:-) Máš zlaté ručičky!

Katka řekl(a)...

Nádhera. Úžasný nápad, úžasné provedení....moc se mi líbí i kombinace barev. Až Mariánce závidím!!!!

MyWay řekl(a)...

Jani, tak dnes mi došli slová.

majdalena řekl(a)...

Jani, to sou úžasné novinky! Líbí se mi všecko:)

Renata řekl(a)...

užasná a dokonalá ! Nevím kde se tu u tebe dřív dívat "o) Beručka se mi také hrozně líbí.
Jsi skvělá ♥

Žížala řekl(a)...

Tak ta je teda úžasná! Roztomilá, sladká. A spolu s myškou je neodolatelná! Máš to vážně moc pěkné.

Pírko řekl(a)...

Ahoj Jani, posílám ti ocenění Liebster blog, tvoje krásy mi nedaly spát a neodolala jsem :-) Tvoříš nádherné věci. Více info u mne na blogu http://fifipirko.blogspot.cz/. Ahoj ANdrea

Amelie řekl(a)...

to je náádhera, nádhera. Chci být tou malou myšičkou a taáákhle si užívat.

Lenka řekl(a)...

No a tohle už ani nekomentuju... :o))))
(bestie se drží za hlavu a střídavě jí nevěřícně kroutí a buší do zdi...)