úterý 14. srpna 2012

Všechno nejlepší...

....mému nejoblíbenějšímu chlapovi na světě.
Davi, mám tě ráda.
Je hezké žít po tvém boku.♥
Užij si dnešek........................ a spěchej domů.... jsou s ořechama i s rozinkama...  :o).


AHOOOOJ TATI!  ☺☺☺ VŠECHNO NEJLEPŠÍ!



Vám ostatním se pro dnešek omlouvám. Až znovu nafotím fotky, které jsem si včera jako kus hovězího vlastnoručně a nenahraditělně smazala, přijdu opět s nějakým inspirativnějším tvořivým příspěvkem. ;o)

12 komentářů:

Deby and Jack řekl(a)...

To je krása, Jani...:-) Já Vám tak ten rodinný život (v dobrém) závidím...:-)

Monika řekl(a)...

Vím, že tenhle příspěvek je určený jen jednomu vyjímečnému člověku na světě, ale i tak sem musím písnout, že jste úžasní.....všichni.....taková jedna velká šťastná rodinka....:-D Přeji nejen taťkovi, ale vám všem, jen to nej....:-D

Jana Cingr řekl(a)...

Děkuju za přání :o) vyřídím a předám.
Hele, ale k té idilce.... abychom mohli udělat tu fotku, musela jsem ze stolu odskládat hromady věcí, který by na kuchyňském stole fakt nikdo nehledal (večer tam nebyly...) odnesla to jedna sklenička - moje oblíbená mimochodem..., u výroby štrůdlů se ti tři hrozně poštěkali, kdo bude natírat.... vyvrcholilo to rvačkou se žloutkovýma štětkama v rukách... takže podlaha v kuchyni je už v takovém stavu špinavosti, že svlíká ponožky. Další rozbitá sklenička obsahovala depilační cukrovou pastu - Tony ji rozbil, když ji pašoval ochutnat psovi... No nepořezal se on ani Bambína, naštěstí. A před chvilkou přišel Maťa, že strhnul prádelní šňůru.
uáááá. Chci si najít nějaké klidnější povolání... třeba účast v zahraniční bojové misi..?

Mery13 řekl(a)...

To je úžasnéé sledovať takú milú rodinku :-)) a ten Tvoj predošlý komentárik?...jaaj, ale ma dojal a dohnal zároveň, zaspomínať si na naše deti keď boli v takom veku, presne to tak bolo aj u nás. Užívajte v tej pohodičke aj naďalej, roky rýchlo plynú. Oslavencovy želám veľa zdravíčka, šťastia a všetko dobre a Vám krásne prázdninové dni :-)

AnďaH řekl(a)...

I já posílám blahopřání :-) Vám všem.
jinak - já mám sice jen jednoho kouska (plus jednoho psa) , ale uvařit něco bez něj se mi povede jen málokdy a na stole a jinde se objevují a mizí věci ani nevím jak :-)))

MIchaela Staňková řekl(a)...

Krásný příspěvek i my se přídáváme s gratulací a užijte si to!!!

Barborka řekl(a)...

No je fakt, že som si povodne hovorila, že tu ani koment písať nebudem, lebo by som sa asi skor mala tváriť, že som ho nevidela. Ale to sa nedá, keď ste si ich tak krásne upiekli... koláče tiež ;)
David už všetko najlepšie dostal asi k nejakým iným narodeninám (Teba a úžasné deti), tak mu len prajem veľa zdravia a kopec dobrej nálady! A Tebe Jani (a vlastne aj sebe) nadhľad a trpezlivosť :)))

Amelie řekl(a)...

I já gratulujiiii.

Deby and Jack řekl(a)...

Jani taková "idylka" bývá ale i u nás a to tam nemáme žádné takové tři kvítka...:-)

MIAU řekl(a)...

Tak teď nevím, jestli mě více dojal sám příspěvek nebo Tvůj komentář:-) Jste prostě úžasná rodinka:-)!!! Mějte se krásně:)

Lenka řekl(a)...

Sice pozdě, ale taky: TAŤKOVI té nádherné rodinky všechno nejlepší!
...Ještě že občas napíšeš, jak to u vás vlastně fakticky chodí. Jinak bych si myslela, že jste z jiné planety! :o))))

Monika řekl(a)...

Dodatečně - Vše NEJ.....