pondělí 6. srpna 2012

Ponožka, petka, voda a jar

Díky kamarádce jsem nedávno objevila velmi inspirativní web Žena 007 . A mimo jiné jsem tam našla nápad na bublinkové hady.
Odzkoušeno na vlastních dětech - takže mohu doporučit. Zábava na polovinu dopoledne. Vymydlený byl i pes. 
Krýsný týden plný inspirace vám všem ☼.
j.

11 komentářů:

Jíťa řekl(a)...

Supr, příští týden hlídáme 4-letou vnučku, která miluje bublifuk....tak jdem do toho.

Randi řekl(a)...

This weekend me and my husband have been visiting Gdansk for the first time. The land and the country are both really beautiful.
I hope to come back soon.
Have a nice day:)

Ajka řekl(a)...

jůů, ty se vážně nenudíš:-)))

Lenka řekl(a)...

Jak su stará, tak by to aj mě bavilo! :o))))
Tu "ženu 007" už mám uloženou. Tam je tolik nápadů!.. Díky Jani.

AnďaH řekl(a)...

Tak to musíme vyzkoušet!
díky za další inspiraci

AnďaH řekl(a)...

Tak jsme vyzkoušeli :-)))

radule řekl(a)...

Můžu potvrdit....taky jsme pěnili:) Hezký večer! Radka

Monika řekl(a)...

Děkuji moc za inspiraci...určitě na ty stránky budu jukat a hledat zábavu pro našeho prcka....:-D

vexa řekl(a)...

super, díky za odkaz!

Monika řekl(a)...

Jani, už jsem koukala na web a teď je tam tylová sukénka bez šití, ne že by Adéla jich měla ze sekáčku málo, ale sejde se kolikrát dětí :-))). Krásný zbytek prázdnin. M.

Deby and Jack řekl(a)...

Jani, Ti hadi vypadají úžasně, škoda, že je nemám na kom vyzkoušet...:-)
Vyzvedni si něco u mě na blogu;-)