čtvrtek 16. srpna 2012

Myšičko, myš, pojď ke mně blíž....

Holčičí kapsář na ramínku. Extra sladký.  Myslela jsem, že koncem prázdnin budu mít v obchůdku kapsářů pro školkáčky bohatý výběr, ale nějak mi ty prázdniny daly zabrat... Tak snad ještě během září.  Pokud máte zájem o kapsář na ramínku (jo, dělám i klučičí :o)) a nevadí vám dodací termín v druhé půlce září, pište co nejdřív ;o)


 j. ☼
PS: už se těšíte na školní rok?


11 komentářů:

Katerina řekl(a)...

Jani, opet nadhera. Nevadila by mi dodaci lhuta, ale dalka a celnice :o( Kapsar je opravdu nadherny a ty aplikace taky. Umis udelat kouzelne vecy. Hezky den, Katerina

MIchaela Staňková řekl(a)...

Je úžasný!!!!!!!Mohu poprosit o cenu?byvicky@centrum.cz díky!

Lenka řekl(a)...

No je nádherný - hlavně ty aplikace!! A ty fotky....Ta Tvoje modelka si to vyloženě užívá! :o))
A já se na školní rok....Mně už je to jedno.... :o) Na vejšku se na třídní schůzky nechodí...:o)

Monika řekl(a)...

Matýšek jde poprvé do školky. Jsem sice na mateřské s druhým mimčem, ale on je tvor společenský a potřebuje kolem sebe pořád hromadu dětí, tak se tam i těší. Já mám smíšené pocit. Na jednu stranu vím, že budu mít větší klid na péči o naše nedonošeňátko, na druhou stranu se mi bude strašně stýskat a mám strach, že se odcizíme....ach jo....:-D

PS: Kapsářek je naprosto úžasný. Těšila jsem se, že ho prckovi do školky ušiju, ale řekli mi, že tam mají svoje a ať si ušetřím práci. Leda bych je ušila všem....no a tolik času zase nemám.....:-/

Janusa řekl(a)...

Jani, kapsář je nádherný! Ondra měl do první třídy také ramínkový a bylo to fajn... A na školní rok se moc netěším, sice je doma brajgl, ale malá půjde poprvé do školky a já začnu hledat práci, tak na to se netěším vůbec... Hezký den, Jana

Katka řekl(a)...

Jani, kapsář je nádherný :-) Ale u nás ve školce chtějí, aby měli děti batohy, aby měli kam nabalit všechny věci, když se stěhují třeba do jiné třídy nebo na zahradu.

Makolina řekl(a)...

Beautiful!!!

Amelie řekl(a)...

Nádhera..ta myška a ta kočka luxusnííí.

MyWay řekl(a)...

Jani, kapsár je nádherný. O tom ako aj nám prázdniny dávajú zabrať .. radšej pomlčím ... ale zato si to užívame.... Pa Gabi

Katka řekl(a)...

Moc povedený :).

Sonja Häusl-Vad řekl(a)...

Jani, děkuji za návštěvu u mně. Však já si to tady u vás taky užívám a tiše obdivuji :-) Hezký víkend! S.