neděle 15. července 2012

Zase jednou po čase kabelkový

Tyhle dvě jsou ryze pro mne.

První - na letní výlety. Veliká, aby se do ní vešel náklad svačinek, nebo menší nákup. A hodně veselá.

Druhá je maličká - jen tak na doklady a klíče. (No, je pravda, že se do ní toho nakonec vejde i mnohem víc :o), když je potřeba....)



Takže, když se potkáme letos v létě někde po vlastech Českých, poznáte mne podle kabelky :o)
(a asi taky podle hlučných dětí.....)

Veselé výlety se zavazadly i bez nich Vám všem! ☼
j.

11 komentářů:

vexa řekl(a)...

Jsou moc hezký a ten pidi domeček na pouzdře na brýle! Já padám! Aaa bum :-)

Michaela řekl(a)...

Teda Jani, to jsou opet krasavice, vymysleny do posledniho detailu. Je videt tvoje promyslena prace. Hezky den Misa z kopcu

Monika řekl(a)...

Jani, no to je, myslím, že Tě budu obtěžovat :-))))), úžasná barvička,...................................................................................................

Deby and Jack řekl(a)...

ani, úžasné jako vždy:-)
červené látky jsem na Jánské zakoupila taky, akorát že na sukni, ale když tak vidím tu Tvoji kabelku...:-)

Michaela řekl(a)...

Krásné šitíčko,kabelky jsou úžasné!!!

Renata řekl(a)...

kabelky jsou nááádherné !!! Moc se mi líbí ♥

Jana Cingr řekl(a)...

1–50 z 713

Holky, jste zlaté, děkuju ♥ Teri, ty látky byly původně na Mariánčiny žabičkované šatičky,:oD ale když jsem je tak měla rozložené v pracovně.......se ta kabelka přímo vnutila.
a naznala jsem, že Mája má šatiček přece jen dost...:o) Ale stupňovitou sukýnku bych si z nich taky dokázala představit....klidně i pro sebe..... mít tedy jinou postavu....

Jolana řekl(a)...

Tu červenou kabelku těžce závidím a zároveň moc přeji! :-) Já si snad tašku nikdy neušiju. Mám jednu Belletku od Barborky a je parádní, že se do ní vejde třeba plavčo pro mne a naše dvě děti. Ale takovou s kapsama na pití, plenku, sušenky, doklady... Tu nemám, no :-( Ať krásně slouží a výlety ať jsou náramně vydařené! :-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

nádhera prostě

Janusa řekl(a)...

Janičko, Ty jsi kouzelnice, i ty kabelky máš tak vymazlené ;-)

ewca řekl(a)...

Nádherné kabelky!!!