pátek 13. července 2012

Prší, prší, celý les ve vodě se topí dnes....

.............Ťuk,ťuk,ťuky, Smolíčku, otevři nám světničku!“ 


„Jeskyňky, jen pojďte dál, jelen před chvilinkou vstal.“
„A co snídal, Smolíčku?“ „Snídal čerstvou travičku.“ 


„A co ještě?“ „Vodu z deště“ „A co víc?“ „Pak už nic.“
„To se dobře nasnídal. My zas půjdem o dům dál.“ 


„Kampak byste chodily? Sluníčko si popílí a jelen vás,těšte se, bude vozit po lese.“ 


Prší,prší celý les ve vodě se topí dnes. Jeskyňky jdou v dešti dál. Kdopak by jim otvíral.....

 

Slova téhle písničky jsou, pokud mám správné informace, od pana Hrubína. Já ji znám od dětí - zpívaly ji na divadelním představení jejich Lesní školky. Tehdy skvěle pršelo, tak písnička do vyznění pohádky O Smolíčkovi  dokonale zapadla :o)
A že dneska u nás taky celý den prší, a tahle písnička přišla na přetřes, využili jsme toho a udělali si Smolíčkové, a Perníkochaloupkové loutky.

Předlohy na loutky a kulisy jsme brali mezi omalovánkami volně ke stažení. Pak už jen vybarvit, podlepit tvrdým papírem, vystříhat, nalepit na špejle, najít zvoneček (nejdelší část přípravy), otočit křeslo a divadelní maraton mohl začít.




Zítra má ještě taky pršet............ nemáte chuť na představení? :o)
j.

5 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Tak to u vás je tedy počasíčko nic moc,u nás svítí sluníčko,ale zas jste si aspoň zahrály:-)

Amelie řekl(a)...

to je náádhera. Papírové loutkové divadlo najdu ještě někde doma po holkách.

vexa řekl(a)...

Ty a tvoje děti jste úžasný! U nás to ječí, vřeští ... :-) tak snad si holky brzo budou spolu taky takhle hezky hrát.

Jana Cingr řekl(a)...

Věruško, proto taky vynakládám tolik úsilí vytvořít nějaký výživný program. Aby to u nás aspoň chvilku neječelo a nevřeštělo :oD.
No, je pravda, že si i hrajou spolu sami a hezky, ale i u toho dělají pořád hluk, takže ono je to už snad na stejno :oD.
ALe možná na to budem ještě rádi vzpomínat až budou v pubertě a budou s náma konverzovat pouze protočením bělma.

Ahoj Míšo a Amélko ! ♥

MIAU řekl(a)...

Jééé, to jsou šikulové:-) Mám chuť, mám, mám, mám:-)! Úplně jsem si vybavila, jak jsme se ségrou jako malé jezdily k babičce na prázdniny a malovaly si tam "missky" (v šatech, v plavkách, ...), potom je nalepily na špejli a velká šoůůů mohla začít:D Babi a děda byli donuceni dělat porotu:-)