pondělí 16. července 2012

Letní pastelkovníky

Pár fotek z letošní letní kolekce pastelkovníků. Některé zmizely rychlostí blesku, ale několik je jich ještě k dispozici, takže pokud máte koupi pastelkovníku v plánu, už to moc neodkládejte :o)

Můj momentálně nejoblíbenější  je tento myšičkový











S tímto pastelkovníkem s "Myší házenou" jsem dokonce získala první místo v jedné klubové fotosoutěži na Fleru.. Poprvé. Hurááá!



Dny jako malované Vám všem! ☼
j.


17 komentářů:

Renata řekl(a)...

Jani, aplikácie sú neodolateľné, na toto som nikdy nemala trpezlivosť a ani správny stroj. Koník nemá chybu. Krásne prázdninové leto. Renata

vexa řekl(a)...

Jsou povedený všechny, ale nejvíc se mi líbí ta lodička, to je senzační nápad!

Bjelocka řekl(a)...

Jsou famózní!

Michaela řekl(a)...

Jani, ke vsem tem poctam moc potrasama rukou, vsak jsi taky sikulka s bezva napadama. Jo a myska ... ta me doslova okouzlila.

zuzug řekl(a)...

Nadherne aplikacie, pestre farby, proste kraaaasa!
Aj mne sa najviac paci ta mysickova aplikacia - je roztomila!
Tesim sa na dalsie tvorenie!
Zuzana

Renata řekl(a)...

Pastelkovníky máš jako malované "o) Moc se ti povedly.Vždyť víš,že jsem velká obdivovatelka tvého stylu ♥

Gabča (Gabounek) řekl(a)...

Teda Jani ty jsou.U mě vede taky myšičkový.Já by jsem teď potřebovala vytvořit dva,ale se svojí rychlostí a pamatovákem-nevim,nevim :-)
Ps-co svatební tvoření,už jste se do něčeho pustili?

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani nádhera. Slovy se to pochválit nedá, to nestačí

Katarina řekl(a)...

Jani, všetky sú krásne! :)

AnďaH řekl(a)...

Krásné jsou všechny a moc!

Michaela řekl(a)...

Přidávám se ke děvčatům-jsou
nádherné--co víc říct :-) !!!

MyWay řekl(a)...

Janka, sú dokonalé ... musím sa konecne aj ja na nejaký dat, flaskovniky som sila vcera, ze by dnes pastelkovnik ...

MIAU řekl(a)...

Pánejooo, na pár dní ignoruju počítač a tady se mezitím objeví tolik novinek! Jsou nádherné, jeden hezčí než druhý!!!-)

Monika řekl(a)...

Chápu, že jdou na dračku. Jeden hezčí než druhý....vůbec bych si nebyla schopná vybrat....:-D

Mária řekl(a)...

Janička Tvoje pastelovníky su nádhernéé, a žiaria krásnymi veselími farbami, milujem aplikacie, takže mne sa páčia úplnééé všetký.
cmuky
MT

Jana Cingr řekl(a)...

Děkuju, děkuju, děkuju!♥♥♥

Kročata jsou taky přesvědčený, že jsou "hezký úplně všechny". Kdyby bylo na nich, měnili by svoje pastelkovníky za nové, s každou novou várkou...

Lenka řekl(a)...

Tak nevím, jestli si do kabelky místo kosmetické taštičky nepořídit radši jeden z Tvých pastelkovníků... :o)))
Jsou skvělé!!!