pátek 20. července 2012

konec první třetiny

... první třetiny prázdnin.
Maťa  má akčnější program, tak opět trávím čas hlavně s Mariánkou a Toníkem.

Hrajeme si na nemocnici...........
... a taky na školu......
  ......chodíme s babičkou do lesa......
...a odpolední siesty trávíme dětském domečku - čteme a posloucháme jak "zase prší" a kapičky šustí po střeše.
Vypadá to idylicky.....
Tak tedy popravdě - z fotek není naštěstí slyšet zvuk.... naštěstí, protože všechno je to proložené velkým hlukem, povykem, požduchováním, hádkami a pláčem... v nejlepším případě brebentěnícm a chechtáním až praskají bubínky. Celá domácnost je čím dál víc upatlanější a chaotičtější. Večer když jdu spát, musím ze svojí postele odskládat princeznovskou korunku, dinosaury a 4 šroubováky.  Dovolená v nedohlednu a konec prázdnin ještě dál.
Tož tak.
Ale ve střízlivějších chvilkách si pak uvědomím, že tento čas rychle uteče, a brzo tu budou místo tří paviánů tři pubescenti, co vůbec netouží po tom, trávit veškerý čas s maminkou, hrát si na cokoli, a deštivé odpoledně trávit pospolu v zahradním domečku.
Tak si této pozornosti užiju dosytosti, aby mi za pár let nebylo líto, že jsou už samostatní a míří z rodného hnízda do širého světa.
A bude více času na společnou zábavu s mým životním parťákem.
Na to se zase těším....

A vám přeju krásné zbývající dvě třetiny. :o)
j.

7 komentářů:

lila řekl(a)...

Jani však, raz nám bude za tým krikom a chaosom smutno. Mne sa zajtra vrátia dcéry z tábora a už sa na ne teším.

vexa řekl(a)...

Co dodat? Nejsladší jsou když spí :-)

Monika řekl(a)...

Už jsem se lekla, že to u vás není jako u nás. Ty fotečky jsou tak harmonické. Bála jsem se, že to řvaní, vztekání a slzičky a následně ten nepořádek je jen u nás. Promiň, ale potěší, že jsou na tom ostatní stejně.

Jak píše Vexa....co dodat? Čas strašně letí. Já se s prckama tulím každý den co to dá, protože vím, že přijde doba, kdy už o moji pozornost nebudou stát. A že to uteče kosmickou rychlostí, to víme všechny tady.....je mi z toho až smutno.....:-(

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Jani, já jsem zrovna ve fází, kdy mláďata odlétají a jestli tě to uklidní, přesně tyhle zážitky z dětství jim kupodivu v makovičce zůstavají. Možná, že na chvíli pozapomenou, ale nezapomenou :-) Jsi supr máma a na fotečkách vidím zase spoustu věciček spíchlých Tvoji šikovnou rukou. Jsi neuvěřitelná :-) Přeji Vám krásný zbytek léta. Lenka

Janusa řekl(a)...

Ahoj Jani, moc Tě zdravím ;-) A tedy ještě, že jsi dodala ten text, už jsem si myslela, že to někde jde i přes prázdniny bez řevu a vřískotu :-) Ale přesně, jak píšeš, brzo budeme jen nostalgicky vzpomínat... A musím prošmejdit Tvůj blog, byli jsem pryč a nějak se Ti to tu zaplnilo ;-) ¨
Jani, krásné léto ve zbývajících 2/3 prázdnin a ať nám neprasknou bubínky ;-) Pa, Jana

MIAU řekl(a)...

To jsou krásné fotky, já chci být malá a přijet za váma na prázdniny:D Takové nádherné a pestré prázdniny v dnešní době moc dětí nemá:( Ty tvoje mají vážně obrovské štěstí, že se narodily tak úžasné mamince:)

Lenka řekl(a)...

Jojo...To mi povídej. Strašně rychle to uteklo. A pak najednou - prázdno... Ještě se vracejí. Syn zatím na VŠ a docela blízko, takže každý týden, dcera ještě pořád nedokončená VŠ (teď na podzim snad konečně) krapet dál, takže 1-2 měsíčně...No a letos bude z celého roku doma jen 6 měsíců.. Momentálně je do září za velkou louží...
U vás je opravdu krásně doma...