úterý 17. července 2012

Hospodáříček penězonošem

Dostala jsem urgentní objednávku na skřítka penězonoše, který se má nastěhovat do domácnosti novomanželů s kapsičkami a batohem plným bankovek. Teď o prázdninách bych těch 12 hodin co jsou přibližně potřeba na jednoho skřítka hledala hodně marně. Takže jsme se dohodli, a skřítek Hospodáříček, co je už nějaký pátek na světě, nastoupil do rekvalifikačního kurzu. Po absolvování a úspěšném složení zkoušek dostal i nový batůžek a rozvernější immage.


Teď je plně připravený být Penězonošem.
Rekvalifikace skřítka mne bavila. Asi ta přirozená holčičí genetická dispozice k převlékání panenek :o).
No a navíc - klučík viditelně omládl, že jo? ;o)

Ať se nějaký pilný penězonoš usadí i u vás.... aspoň tajně ...
j.

8 komentářů:

PaB řekl(a)...

Miluju ty tvý skřítky :))

anke řekl(a)...

Phantastic works!! Your dolls are super!

Liebe Grüße aus Deutschland von
anke

Monika řekl(a)...

Je nádherný - předtím i potom, i když je fakt, že v tom novém outfitu je více in.....to je slovníček....:-D

Fakt suprový klučina....:-D

Renata řekl(a)...

krasavec,škoda,že jsem už nějaký ten pátek vdaná,tenhle penězonosič by mi udělal ohromnou radost :oD

Lenka řekl(a)...

No fešáci oba! Ale je fakt, že jsem na mladší...takže... :o))))

Michaela řekl(a)...

Teda náááádhera a to i před i po!!!

vexa řekl(a)...

to se ti povedlo! ne že by nebyl povedený, ale teď je takový rozvernější, veselejší.

Siri řekl(a)...

I love it! Best regards Siri