čtvrtek 12. července 2012

Dino nebo drak?

Takhle jsem pracovně nazvala poslední aplikaci. Když jsem totiž dělala pastelkovníky, byla tam převaha těch, spíš pro holčičky. Na klučičí aplikaci mi trochu chyběla inspirace, tak jsem šla s dotazem za Toníčkem. Odpověď byla blesková - ještě jsem ani nedokončila dotaz : "Dinosauoduaka!!!!" (neumí "R", tož v překladu to jasně zamená "Dinosaurodraka") Tonymu nějak tyhle dva druhy splývají. Při pohádce o Honzovi křičí "dino!", a pak mi nese "knížku s duakama" - teda jako dinosauří encyklopedii.
Proto vznikl tenhle sympaťák - dobrák už od pohledu.

Tak tady je na pastelkovníku, který v nejbližších hodinách vystavím  do obchůdku na na Fler


A jeho obměna s 3D ocáskem na peněženku - kapsičku na krk, ušitou na přání kamarádky:

Drakům i ještěrům 3x ZDAR!
:o)


6 komentářů:

.sovička. řekl(a)...

Zdar! Zdar! Zdar! Jani já prostě "žeru" ty tvoje kombinace barev a vůbec vše co tvoříš.... Dinodrak nemá chybu! U mě vede ten první, zubatej :)

vexa řekl(a)...

Parádní jako vždy! Líbí se mi moc i tvoje fotky!

Barborka řekl(a)...

To je zase nádielka a takto v lete... fantastické sú všetky. Jani, keď ušiješ nejaký s vlakom (čo je teda Vašíkova závislosť), tak ho ihneď beriem! :-x

Jana Cingr řekl(a)...

Baruško, hned si píšu! :oD
No, do té doby, než bude Vašíček mít pastelkovníkový věk určitě s vláčkem nějaký bude....:o)
Krásné, léto, tobě i Vašíčkovi. ♥

Věruško, děkuju! ♥

Kačenko, no a hoooj! Já zase žeru tebe :o) ♥

zuzug řekl(a)...

Naaaaaaaaadherne, krasne napady a este krajsie realizacie!!!! To su stastne deti, ktore maju tak kreativnu maminu!

MIAU řekl(a)...

Ti jsou úplně ňuňuňu! Moc se povedli:-)
To se pastelky ani neopováží zatoulat nebo zlomit, když je bude hlídat takový dinodrak:-)