sobota 21. července 2012

3x podle stejného střihu

...a pokaždé jinak.

Když si děti v klidu (všehno je ovšem relativní) a se zaujetím hrají na nemocnici, mám většinou chvilku, kdy stihnu nastříhat látky na noční šití.
 Mám jeden oblíbený střih na tuniku, který v různých obměnách používám pořád dokola. Tyhle dvoje šaty a jedna tunika jsou ušité podle něj.


Šedé, ze směsového lněné látky. Doplněné popelínkem v kulaté kapuci.

 

Modré úpletové, nemačkavé, s "vodou" ve výstřihu.

A tohle je nejnovější, ryze prázdninový, kousek - tunika se špičatou kapucí a velikými kapsami.


 Tuhle kostkovanou látku jsem objevila náhodně cestou po centru Brna.
A ukázala se jako spouštěč "nutkavého šicího záchvatu".
Průběh bývá skoro vždycky stejný - uvidím látku, naskočí mi v hlavě hotový výrobek, a nemůžu ho pustit z mysli, dokud není hotový.
Což zajistí dostatek adrenalinu a energie i na popůlnoční šití.
To na tom svém koníčku miluju. :o)

Tvořivým obsesím, co nedají spát, třikrát ZDAR!
:o)
j.

18 komentářů:

majdalena řekl(a)...

Jani vypadají báječně ve všech variacích! Modré šaty jsou úžasné:)

Monika řekl(a)...

Všechny vypadají skvěle. Já bych si vybrala tu šedivou nebo tu kostičkovanou variantu.....palec nahoru....:-D

lila řekl(a)...

Modré u mňa vedú o prsa :-) Skvelé sú úplne všetky.

zuska7 řekl(a)...

Wau Janka, všetky tri kúsky sú úžasné a jedinečné. Ty si taký kreatívec!

radule řekl(a)...

Nádhera!!! A tu fantazii moc závidím (a zručnost taky). Radka

AnďaH řekl(a)...

Parádička!!!
U mně vedou šedé a kostkované

Lenka řekl(a)...

Já scu takýýý! Ten šedivý kousek je fakt extra! Ale co to plácám, skvělé jsou vlastně všechny...
Jani, kolikrát se mi to taky tak stane, ale na rozdíl od Tebe, já to většinou nedotáhnu do vítězného konce, páč se určitě vždycky vyskytne nějaký nenadálý problém a je to v.... pytli.... :-/

vexa řekl(a)...

zdar, zdar, zdar! ikdyž já většinou nedošiju a jdu spát :-) Máš to povedené!

Deby and Jack řekl(a)...

Jani, ty jsou luxusní všechny, Ty jsi kouzelnice, musí Ti slušet hrozně moc:-)

MyWay řekl(a)...

Jani tie sú skvelé, brala by som všetky .. aj ja v noci šijem, to je asi diagnoza, lebo cez deň je mi luto ked viem že môžem byť naplno s deťmi... Kedysi som veru šila veľa oblečenia ..teraz sa na to akosi neviem znova odhodlať ale pastelkovníky som konečne ušila v obr veľkosti ...

Janusa řekl(a)...

Jani, ty jsou skvělé!!! To bys nám mohla v Palčicích uspořádat módní přehlídku, viď ;-)

.sovička. řekl(a)...

Téda, holka to je přehlídka. Krásný šatník. Ty šedý šaty jsou parádní. Kéž já bych se už konečně dostala k ušití něčeho na sebe...

Katka řekl(a)...

Jani, jsi skvělá!!! Všechny tři modely jsou úžasný.

Katerina řekl(a)...

Jani, obdivuji nejen ty 3 kousky, ale i tvou energii. Neuveritelne co vsechno zvladnes. Me se nejvice libi ta prazdninova tunika. Je nadherna. Hezke letni tvoreni, Katerina

ewca řekl(a)...

Ahoj Jani, střih vypadá parádně a jeho tři varianty ještě parádněji! Jsi moc šikovná! Ovečka od tebe mi sedí na nočním stolku. :) papa

Connys Cottage řekl(a)...

very lovely:O)

hugs Conny

Zuzulik řekl(a)...

Vypadají naprosto senzačně a pohodlně. Chtěla bych je vidět na tobě :o)

P. řekl(a)...

Janičko, ty jsou báječné!!! Hlavně ta poslední kostičkovaná, já pořád pátrám po nějakém střihu na tuniku, mám je moc ráda a stále jsem ještě nějaký fajn neobjevila.