čtvrtek 24. května 2012

Růženky

Vždycky když dokončím skřítky, jsem z nich na čas jako nemocná - chodím je okukovat, pózovat, pohladit.... Je to fakt trošku, jako mít další dítě. Alespoň teda krátkodobě.

A u těchhle dvou holčiček to platí dvojnásob. Jednak mi trvaly docela dlouho... teda jako ještě dýl než všechno ostatní mým šnečím tempem... (o to víc jsou vymazlené), a pak taky díky šedorůžové kombinaci jsou extra sladké ( Se snažím omezovat cukr v jídle, tak tohle přeslazené období v tvorbě bude evidentně důsledek diety :o)).
Švadlenkovská skřitkulka už má adresu jistou.


 Bude strážit dílnu jedné švadlenky. Jedné neuvěřitelně
silné, a charismatické ženské. Nikdy jsem ji neviděla tváří v tvář na živo. Virtuálně ji znám přibližně rok a moc si jí vážím. Pro její um, pro její sílu, pro její životní jiskru. Při líhnutí skřítkulky jsem na ni hodně myslela, tak snad ta skřítčí holčička tím získala duši. A protože bude dělat společnost velmi činorodé a pilné ženě, je důkladně vybavená spoustou kapsiček na pracovní zástěře, a všemi možnými proprietkami. Jen se mi nějak nepodařilo sehnat pidi nůžky.....






Její sestru jsem před chvílí s těžkým srdcem dala na Fler. Jasně, že by se mi líbilo ji nechat doma....ale nemůžeme živit tolik skřítků, když tu máme ty naše tři živé a hlučné. Tak půjde taky do světa.  Doufám, že k "dobým lidem" :o)





Růžovku jsem potřebovala nafotit do jedné soutěže na Fler v jarním prostředí. Keř planých růží se vyloženě nabízel. Mariánka mi moc ochotně dělala asistentku a skřítčí chůvu.


To si pak člověk na sřetule lehko zvykne.

Myslím, že až půjdou Růženky z domu, budu to muset udělat tajně :o)  No, už se snad konečně dostanu k ušití spací skřítkulky jen pro Mariánku. Ovšem Toník už si taky objednal skřítka, tak budu mít asi dost napilno... Jediný, kdo ještě nekřičel po vlastním skřítkovi, je Matýsek. A to fakt jako jediný v domácnosti, protože od manžela tohle příní zaznělo už před půl rokem.
Až se dostanu k sérii domácích Kročoskřítků, udělám opět report. (to by si má ješitnost neodpustila)

Krásné růžové dny Vám všem ♥.
j.

27 komentářů:

Jana řekl(a)...

Jani, asi se nezmůžu na víc než ACH..jsou nádherný..hlavně v mých oblíbených barvách..šedá prostě pořád vede:-)

Lamalou řekl(a)...

Janičko, krása nesmírná!!! Máš zlaté ručičky :-)

Barborka řekl(a)...

No čo povedať, závidím budúcej majiteľke a vlastne všetkým majiteľom či adoptívnym rodičom Tvojich úžasných "detičiek". Idem si asi vybaviť tiež nejaké papiere s povolením k adopcii :)))

Mimoska řekl(a)...

Jani, já tady nad těmi Tvými skřítky achicháááám a ochicháááám!!! Jsou naprosto úžasnííí:o). Jsi moc šikovná čmaňule. Dlouho nic a včilka jeden skvost za druhým, to mi nierob;-D. Maj sa fanfárovo B-)

Korfela řekl(a)...

No já bych taky nějakou adoptovala ... jsou nádherné ..

Janusa řekl(a)...

Jani, to je zase nádhera!!! A koukám, že ses rozjela i v háčkování ;-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani jen tu tiše sedím a obdivuju s obrovskou pokorou a úctou k někomu, kdo dokáže stvořit takovou krásu

vexa řekl(a)...

Nádhera! Jsou prostě kouzelný jako všechno co děláš!

MIAU řekl(a)...

Jani, jsou kouzelné, hned bych si je dokázala představit v nějaké nové pohádce:-) Já včera kreslila skřítky na tašky pro děti, ale těm Tvým se nic nevyrovná. Vůbec se nedivím, že je ti těžko je pustit do světa, takové ňuňínky slaďounké:)))

P. řekl(a)...

Janičko, jsou náááhderné, kéž by švadlenkovská byla ta moje!! Když jsem o ní četla, měla jsem husí kůži :-). Jsi taaak šikovná!!!

Katarina řekl(a)...

Jani, sú úplne božské! Tiež by sa mi páčilo mať takú v ateliéri (len ten zatiaľ nemám) :)

KatkaB řekl(a)...

ÚŽASNÉ!!!!

Jana Cingr řekl(a)...

Tak předně - Pavlínko, jasně že je pro tebe :o) A jestli to nebyla nepříjemná husí kůže, tak se snad zadařilo do té skřítkule zašít i něco víc než polyesterový kuličky :o)

Jinak všem vám moc děkuju. To je jako když pyšné matce někdo chválí děti. Trochu jsem musela odsednout od počítače, jak jsem se nafoukla.

Miau - těším se na ty tvoje skřetíčky... neošidíš nás o fotky, že jo?
A Jani - jo, háčkování... Palčické lekce důkladně zúročuju.Dokonce už se mi daří i vyrobit nepravidlelný tvar čepičky schválně a tak jak ho chci, ne omylem tak jako poprvé :oD. Původně jsem chtěla dát skřítkuli kytičky z Palčic, ale posedlo mne lakomství a nechám si je na památku :o)

Renata řekl(a)...

ach ty jsou zase překrásné ♥
Jani jsi nesmírně šikovná a tvojí skřítci jsou umělecká díla !!!
Jednou si jednoho od tebe koupím a budu na něj hrdá ( a samozřejmě moc hodná u nás mu bude jako v bavlnce ) ♥♥♥

Kristýna řekl(a)...

Nádherní!!!!!!!!!!!

Michaela řekl(a)...

Nádherní-extra sladcí a extra krásní!Michaela

Lenka řekl(a)...

Ach...Jak jsou sladké...A nejkrásnější je poslední fotka! Jak něžně se Mariánka na panenku kouká...♥

Jolana řekl(a)...

Jsou nádherné!! Ani se nedivím, že je nechceš pouštět! J.

Zuzulik řekl(a)...

Janičko, jsou nádherné, úžasnééé, opravdu vymazlenéééé :o). Těším se, co za dalšího nového skřítečka vymyslíš : o).
Tak třeba nějakého na hlídání pěkných snů - Postelsníček :o))))

Dullsinea řekl(a)...

Ty jsoi nádherní. Já obdivuju lidi, kteří s láskou vyrábějí nějaké nové, originální věci. Opravdu paráda.

Katarina řekl(a)...

Jani, máš u mňa v blogu malé ocenenie svojho krásneho blogu :)

http://modernpatchwork.blogspot.com/2012/05/ocenenie-versatile-blogger.html

DádaN řekl(a)...

Co dodat,jsou nádherné,hned bych si jednu vzala pro sebe :o)

Monika řekl(a)...

Nevím, jaká slova najít...

Amelie řekl(a)...

nádhera, nádhera, nádhera.

Sonja Häusl-Vad řekl(a)...

nádhera, dávám hned ke mně na facebook, ať to vidí další zájemci :-)

lila řekl(a)...

Janičko, ja budem asi nejakú potrebovať. Máš zlaté ručičky.

zcdl řekl(a)...

kraaaaasne.. nadherne...uzasne...:)