úterý 22. května 2012

Reklama na cukrlata

Přesně tohle slovní spojení mne napadlo, když jsem viděla Mariánku pobíhat v nových šatičkách a s růžovoučkou skřítkulí v náručí. Prostě extra porce cukru....


Komu látka na šatičkách přijde povědomá, nebo má pocit, že v ní dokonce doma spává, má pravdu.
Je z letošní kolekce Ikea - mají je v téhle bílé a pak ještě v modré variantě a to jak na hotovém povlečení, tak i v metráži za moc fajn cenu (79,- Kč za metr).


 My ji nejdřív měli na povlečení (po 9 letech už zasluhuje náš ložní park začít s obnovou....), ale já ji pořád v hlavě viděla na šatičkách, takže když ji v Ikea začali prodávat i v metráži, zajásala jsem.


Mariánka je z nich samože taky nadšená (po kom to dítě je....). Hlavně proto, že kolová sukýnka se úžasně točí. Pamatuju si, jak já jsem milovala svoje šaty s kolovou sukní, co jsem nosila do tanečních a na zábavy. A to už jsem zdaleka nebyla v princeznovském věku.

Tak jsme s Májou v nových šatičkách nafotily i nejnovější kolekci kabelek, abych měla do obchůdku nějaké živější fotky. Trošku se to zvrhlo ve všeobecné blbnutí. Bylo pak těžké vybrat ty, co nejsou živé až moc. :o)






Tak co, už jste se taky otřepali po mrazech minulého týdne a dostáváte se do letní nálady?











22 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Bombastické šaty,holky naprosto jste mě ohromily!!!Michaela

Jíťa řekl(a)...

Nádherná látka, nádherné šatičky

majdalena řekl(a)...

To je nádhera! Takovou dobu nic a ted je jedna novinka hezčí než druhá:)
Krásné dny, Majda

Deby and Jack řekl(a)...

Jani, Ty jsi poklad, já Tě mít za mámu, tak chrochtám blahem a nosím pořád jenom něco princeznovského...:-) Krásné fotky a krásné výtvory.

Renata řekl(a)...

Šatičky sú nádherné. Veľmi dobre to poznám, šaty sú u nás tiež v trende, hlavne nech sa točí suknička.
A tú metráž v IKEA docela závidím, u nás majú len postelnú bielizeň aj to som videla iba v modrej verzii.
A v neposlednej rade musím pochváliť aj kabelečky, sú čarovné. Pekný deň. Renata

Ilona D. řekl(a)...

Nádherné šatky , modelka i kabelky ! :-)

Katarina řekl(a)...

To je krása! Aj šatičky, aj kabelky aj fotky! Radosť pozerať :)

Mimoska řekl(a)...

Tak ty šatičky jsou naprosto božíííí!!!! Moc dcerce sluší, krásná malá modelka:o). Látka je úžasná. Už jsem taky po ni v Ikei pokukovala.

AMA_tér řekl(a)...

Nádherné šatičky, malá je v nich jako princezna... a ten zbytek, co následoval, aaaach, jedna krása za druhou.

Mystera řekl(a)...

Ahoja Janiiiku, satcky su teda luxusni a ze neuhodnes, ze ceho je mam nastrihane pro nasu cacoru o:-)))) akurat budou teda trocha jinciho strihu o:-))) Mala je fakt k nakousnuti....

P. řekl(a)...

Janičko, šatky jsou krásné a ta látka je má srdcovečka, mám doma tři metry té modré a netuším na co, ale s těma šatičkama ji mě navnadila...já sice uvažuju o vzdušných s zabičkováním, ale i na nich by ta látka byla super. A máš krásnou dceru, maminko!!!

MIAU řekl(a)...

To je ale modelka:-)
...Já mít takové šatičky, tak je ze sebe odmítám sundat:D Jsou překrásné!!!

Barborka řekl(a)...

No nasladila som sa síce, ale asi nie dosť, bo si ešte idem dačo zobnúť ;) Ešte dobre, že ja nemám dcéru, lebo by som musela Tvoje výtvory pred jej očami schovávať!

Renata řekl(a)...

šatičky i malá slečna jsou kouzelné !
A,že ty ty skřítky doma i oživuješ,aby ti pomohli s šitím ??? Jinak mi nejde do hlavy,jak toho mužeš tolik stihnout ? Na fleru máš také nádherné kousky ♥
Posílám moc pozdravů,pa

vexa řekl(a)...

Krásná reklama!

Janusa řekl(a)...

Ahoj Janičko, moc, moc zdravím! Šatky jsou nádherné a Marjánka v nich kouzelná!! A díky za tip na tak krásné látky, taky budu muset podniknout výlet do Ikea ;-) Pa, Jana

Marvael řekl(a)...

Jani, všechny jsou úžasné, kabelka šatičky a nejvíc ta princeznička malá. Posílám pozdravy z Valašska

Hospodyňka řekl(a)...

Musím přiznat že já bych takové šaty nosila i teď, jsou vážně nádherné! A ta látka vypadá dost kvalitně za tu cenu

Monika řekl(a)...

Ty ses rozjela, Šípková Růženka nemá šanci, zlaté ruce.

Marvael řekl(a)...

JANI, VŠECHNO NEJ K DNEŠNÍMU SVÁTKU...HODNĚ ZDRAVÍ TOBĚ I VŠEM BLÍZKÝM.

Jana Cingr řekl(a)...

No to je skvělý dopping, tyhle vaše komentáře. Jste zlaté holky. ♥ Se těším na ty fotky holčičích šatiček od vás. Neuděláme pak nějakou přehlídku aspoň na fotkách? čo? A kdo nemá dceru, ušije sobě... co, Baruško? Ty nemáš o moc větší velikost než Mariánka.... ;o)
A děkuju moc za přání, Maruško. ♥♥ To je tak milý, že jsi si vzpoměla.

Amelie řekl(a)...

Nádherné šatičky, krásné taštičky.