pondělí 7. května 2012

Pitný režim po cingrlatovsku

Tohle krásné jaro je k výletům jako stvořené. V neděli jsme oběhli Zlínskou ZOO. A musím říct že jsme odcházeli velmi nadšení a se spoustou zážitků. Fakt tuto zoologickou zahradu doporučuju - líbí se mi hravost a spousta nápadů na každém kroku. (Nejen) za kreativitu dávám 1* :o)

Tato fotka není ze ZOO - to je jen stromolezení u hospůdky po obědě :o)

Zároveň to byla pro Kročata příležitost provětrat jejich letošní nové flaškovníky. Ty první tedy vznikly už před dvěma roky a jsou ještě pořád OK, ale po mnoha pokusech a verzích,mám pocit, že tuhle poslední kolekci jsem už vychytala co do velikosti, délky popruhu, materiálu i technických řešení.  Takže každé z kovářových hříbat dostalo svůj nový kousek, a po zátěžovém testu jsem navýsost spokojená.


Flaškovníky vznikly jak už jsem řekla před dvěma roky. A jako většina "cingrlatovin" byla impulzem ke vzniku moje lenost. Totiž letní vycházky se třema dětma, probíhaly asi takhle:

dítě č. 1: "mami , dáš mi prosím napít?" - Vyndám z báglu lahev, dítě pije, optám se ostatních, jestli nechtějí taky. - Nechtějí. Schovám lahev.

Ujdeme 12 kroků - dítě č 2: "Mami , já mám žízeň!" ..." No a co?"..... "Mami, prosím, já mám žízeň"...... A proč jsi se nenapila před chvilkou, když jsem se ptala?"........"to jsem ještě žízeň neměla".... nenepadá mne odpověď....Vyndám z báglu lahev, dítě pije, optám se ostatních, jestli nechtějí taky. - Žádná odezva. Schovám lahev.

Ujdeme 17 kroků - dítě č. 3 z kočárku: "bodu!" (tedy -"vodu" - pozn. překladatele)..........................................................................................jde mi pára z uší....
nebudu to protahovat.
Prostě si pití od té doby nosí sami, kdy jen to jde, a pijí kdy chtějí.
Tož tak.

Tohle jsou dva roky staré fotky - jo ta mánie pro pruhy mne držela už tehdy.....



Pokud se flaškovníky jeví jako dobrý nápad i Vám, pak letošní kolekce je k mání na Fleru i v ochůdku.



Pitnému režimu ZDAR! :o)
A hezké zážitky na letošních výletech (třeba do ZOO) Vám všem.
♥ j.


13 komentářů:

Amelie řekl(a)...

Flaškovníky jsou nádherné. Zlínskou ZOO mám moc ráda.

MIAU řekl(a)...

To je ale správňácký článek:)!!! Vážně jsem se před odchodem do pelíšku nasmála:D
Flaškovníky jsou bombovní!:-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani zrovna před týdnem jsme "v tvůrčím týmu" s kamarádkou Zuzkou řešily, že ty obaly na flašky jsou super - Zuzka je dotáhla někde z internetu a mám je v plánu udělat jako článek u nás. Tak zase abych ti nelezla do zelí - raděj se zeptám.

Máš je fakt nááááádhernéééé.

Jana Cingr řekl(a)...

Leni, - žádný problém, to není moje zelí :o)... nosítko na nápoj používali už náš stařeček, a myslím, že takové řešení používají i primitivní přírodní národy - fakt asi žádný extra objev :oD
Tentokrát jsem nečerpala inspiraci z netu - ten náš je spíš podle jednoho vietnamskýho, co dostal Matýsek jako mimino - a zbytek je přirozený vývoj a doladění much + cingrlatí provedení navrch :o)
Na článek se fakt těším.
A kdybys potřebovala nějaké tipy a rady, klidně se ozvi na mail.
(coby šicí Jára Cimrman mám poznatků na rozdávání :oD)

Katerina řekl(a)...

Jani, uzasny napad. Moc se mi libi! Chtela jsem se zeptat, jestli by ti nevadilo, ze si je taky udelam. Preci jenom to posilani k nam je dost draha zalezitost... Hezky den, Katerina

DádaN řekl(a)...

Flaškovníky jsou bomba,už přemýšlím jestli naše mlaďoška náhodou taky nějaký nepotřebuje.

Korfela řekl(a)...

máš je nádherné ... ještě stále mne čeká ušít ten pro starší dcerku ... nj ... ale taštička k tomu mému koníčkovému už je na světě dávno ;-) ... obdivuji ti je ;-)

Jana Cingr řekl(a)...

Holky, moje zlaté, dějuju za zastávku na blogu a za Vaše slova. ♥
Hezká tečka dnešního krásně slunečného dne.
PS: Dášenko N - to teda rozhodně potřebuje! :oD

Renata řekl(a)...

Jani flaškovníky máš užasné !!! Dětičky ti povyrostly do krásy ♥

Renata řekl(a)...

jo a ten příběh s dětma na výletě mi hrozně něco připomíná(jen u nás to knčí u dítěte č.2) :oD

Marvael řekl(a)...

Ahoj Jani, Tvoje flaškovníky jsou SUPER, vřele všem doporučuju. Ten co mám od Tebe s námi chodí všude :-) Flaškovník a foťák přes rameno a jde se. Dokonce zachranil život jedné paní. Je to tak 3 týdny co jsme šli Pitěnský škrpál, místní vyhlášený. Jedna paní dostala cukrovkový záchvat (nikdy jsem se s tím nesetkala) její manžel se jí snažil doplnit cukr bombonama co měla v batůžku, ale jak byla úplně nevládná, tak se mu to nedařilo, sypaný cukr neměli, slazené pití taky ne. Tak jsem duchapřítomně vzala malému obyšejný sirup co měl ve flaškovníku připravený z domu na pití a paní byla zachráněna. No a malý si z toho nic neděla, protože nejen, že je flaškovník výborný na nošení pití, ale taky na sbírání různých nutně potřebných pokladů :-)) Ještě než jsme vylezli na kopec, měl ho plný kamínků a klacíků :-)) Díky za něj, mějte se M.
PS: až ho strháme příjdeme si pro další
PS: naše zlínská ZOO je super, školkáčci tam jedou i letos na výlet, já chodím nejradši na podzim, kdy jsou listy na stromech krásně zbarvené (po kom to sběretství malý pak má :-))

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani děkuju, tvým provedením se budu určitě inspirovat, protože to máš dovedené k dokonalosti. Naše děcka houby pijou, uvidíme jestli tohle třeba nepomůže aspoň trošku :)

Mery13 řekl(a)...

Tie sa ale podarili, a je to fantastický nápad...inak si deťúrence nespomenú na vodu, hlavne v terajších horúčavach je to bomba nápad. Čítam tu, že by ti vôbec nevadilo ak niečo podobné ušijem aj ja :-)Dík za inšpiráciu. Odkladám si Ťa do obľúbených. Mery.