středa 2. května 2012

Májová

Dlouho jsem se neozvala. Příčinou je to krásné počasí.
Ale mám pro vás tu mám jako omluvenku za dlouhou odmlku inspiraci na extra májovou čelenku.

 Potřebovat na ni budete obyčejnou plastovou čelenku, nebo čelenku potaženou látkou, umělé kytičky a kousek plsti - nejlépe zelený. A pak taky nůžky a tavnou lepicí pistoli.

Já tu obyčejnou plastovou čelenku od asijských obchodníků potahovala ještě riflovinou, takže jsem z ní nejdřív ořezala ty zoubky (Mariánka si stěžuje, že ji tlačí a zubaté čelenky odmítá nosit). Pak jsem ušila z rifloviny úzký tunýlek - tak akorát  aby do něj šla navléct ta čelenka, protočila ho, a nasoukala dovnitř čelenku. Pak už stačí jen zapošít nebo zalepit konce, a máte eňo-ňuňo čelenku potaženou oblíbenou látkou - skvělé na dokonalé doladění outfitu :o)

Jen abych vás nepletla - při focení postupu jsem fotila dvě čelenku - jednu potaženou riflovinou se dvěma kytičkami, a jednu nepotaženou se třemi. :o) Ale postup je pořád víceméně stejný a všechno se spíš odvíjí od toho, jakou kytku máte k dispozici. My ji koupili v Ikea.



Jak upevnit kytičku na čelenku nejlépe ukáže fotka - a na to se vám právě bude hodit ta lepicí tavná pistole. Jinak tedy kytička jde samože i přišít.



 Hotovo :o)


Ještě jedna vyrobená stejnou techníkou před dvěma lety.



Krásné provoněné jaro vám všem.
j.♥





12 komentářů:

Renata řekl(a)...

Jani, za tak skvelý tip na čelenku ti je odpustené. Zajtra mám naplánované ísť do IKEA, tak kúpim aj kvietky. Moje dievčatá budú mať onedlho narodeniny, tak im vyrobím čelenky, nech sú vykrásnené. Pá. Renata

Amelie řekl(a)...

Moc hezké čelenky. Hlavně ty žluté kytičky.

Michaela řekl(a)...

Ahoj Jani, uz jsem ti chtela psat, zda vsechno dobre a koukam, ze za tvoji nepritomnost muze slunicko. Tak to je fajn. Celenka hezka. Misa z kopcu

Renata řekl(a)...

ty jsou kouzelné :o)

vexa řekl(a)...

U tebe se čekání vyplatí. Co článek to bomba! Žeru celou tu vaši rodinku :-)

Korfela řekl(a)...

hmmm to je pěkné holka ;-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani ty jsou super! Naše Janička potřebuje se zoubkama, jinak jí čelenky klouzají z hlavy dolů, nejlíp když jsou zubů dvě řady. Jestli někde uvidím takhle krásné kytky, taky se do toho pustím!

Marvael řekl(a)...

Jani, princeznička je úžasná, čelenky také. Mému mláděti nevydrží čelenka dlouho na hlavičce, třeba až povyroste :-) V neděli jsem jela kolem po dálnici, tak jsem si na Tebe myslela :-) ať se daří M.

Jana Cingr řekl(a)...

Renatky, Amélko, Míšo, Věruško, Leňulky i Maruško, moc děkuju. Je fajn vědět, že na mne někdo myslí i když sejdu z očí. :o) Tenhle pocit mne bude hezky živit aspoň do konce týdne.
Maruško, máš štěstí, že jsme v neděli nebyli doma, jinak bych se škaredila, že jsi jela okolo a nestavila se. Musím si s tebou vyměnit telefonní číslo, ať tě příště můžu navigovat k nám na kafe. Jo, a jinak - neboj, do čelenek hlavička doroste. Majdě taky dlouho neseděla.... Ty potažený látkou nakonec klouzaly jaksi nejmíň.

Leni - nej, už pilně trénuju na ovíkovi, tak potom uveřejním pár fotek... až se od něj odtrhnu k foťáku :oD Je super! Měla jsem si ho koupit už dávno.

Lenka řekl(a)...

Ach...a toto je taky moc krásné...
Jani, jsi úžasná máma...

P. řekl(a)...

Jani, myslím na Tebe často, tvoje tvoření mi scházení :-), čelenky jsou krásné!!!

P. řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.