úterý 22. května 2012

Aplikace

Ručníčky pro budoucího prvňáčka.
Aby si je snadno poznal, i když ještě nebude umět číst. A taky, aby je poznal na první pohled, během toho zlomku vteřiny co bude mít na utření rukou. Protože přestávka je příliš krátká, a čas bude potřeba využít efektivněji.
Fakt. Já viděla svoje dítě ve škole o přestávce.


Když dinoručníky viděl náš nejmladší Toník, vynaložil poměrně dost energie na přivlastnění. Situace jako z učebnic o výchově - každý z nás tahá za jednu stranu ručníku, Tonda ječí a já se snažím uchránit ručník i svou důstojnost..... No, žádné zázračné rozuzlení - řešila jsem to úplatkem - Tony dostal dinosaura na tričko.
(Fotka z Brněnské Muzejní noci. )

A vezouc se na aplikační vlně jsem zrovna klukům udělala i bráchovský stejnokroj na letošní léto. Doufám, že ta trička udrží alespoň letošní prázdniny status "triček na slušno". Vždycky si maluju, jak v těch světloučkých tričkách budou k sežrání, a oni se během pár minut servou, nebo jen okočkují, vyválí, a získají vzezření bezdomovců.
Taky máte ten problém, že triček "na lítačku" máte plné šuple, a najít nějaké bez fleků a reprezentativní bývá detektivka? Jestli máte někdo radu jak poměr "lítacích" a "slušných" zvrátit ve prospěch těch slušných  - podělte se, moc prosím. :o)

 A ještě jedna chlubivá k aplikacím:
První cingrlatovina v tisku - tedy přesněji v Praktické ženě.
Pastelkovník s mojí nejoblíbenější aplikací kravičky.


 Je jasné, že by mi moje ješitnost nedovolila si tohle číslo nekoupit :o).
Krásný zbytek týdne Vám všem ♥.

j.

10 komentářů:

Michaela řekl(a)...

Teda Jani, to je fakt pocta, kterou si zaslouzis. Vsak je to taky trhak i u nas ve Francii. Vazne. A ja zrovna dneska premyslela, co si tak muzu nasit na bile tricko za aplikaci, abych v tom byla slusne vypadajici. No dino to asi nebude, ale ta lod me dostala.
Hezkou stredu Misa z kopcu

vexa řekl(a)...

Paráda, miluju tvoje aplikace a taky se na nějaké chystám :-) a gratulace samosebou!

Zuzana řekl(a)...

Gratuluji k Praktické ženě:-) Tohle vždycky potěší.
Letní trička pro kluky máš parádní a dinosauři taky nemají chybu. Děti budou určitě na svoje oblíbené aplikace v dospělosti vzpomínat. A čistota triček? U nás vládne Vanish, mýdlo s jelenem a technický benzín. S touto kombinací obvykle vyhraju já a když už není zbytí, přidá se nová aplikace:-)

Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

Jani moc gratuluju k Praktické ženě! A poměr "lítacích" a "slušných" triček náš Kuba ještě zhoršuje tím, že zásadně nejraděj chodí lítat ve slušných tričkách. Včera mi sdělil, že "ty kytičkový kraťasy" jsou pro holky. Snažila jsem se mu vysvětlit, že to je havajský vzor a že loni je přece nosil. Na věci za deset korun ze sekáče má extra nos :o)

Mimoska řekl(a)...

Jani zdrowim po zimním dřímání;-D. Čmankózní aplikace:o))). PŽ mám doma a hned jsem Tě tam poznala:). Jsi šikulka. Páčko Míša

MIAU řekl(a)...

Fíha, moc gratuluju!:-) Ty Tvé pastelkovníky jsou naprosto úžasné!! :D

Renata řekl(a)...

Gratuluji !!!
PŽ odbírám a hned jsem ten pastelkovník poznala :o)

Monika řekl(a)...

Ahoj Jani, nádhera, gratuluji:-)
M.

.sovička. řekl(a)...

Ahoj Jani, já jsem teď virtuálně trošku mimo a koukám, co ti tu zase za krásu vyrostlo..... moc gratuluju k tisku, však je to zasloužené! Krásné skoroléto!

Amelie řekl(a)...

krásné věcičky