úterý 20. března 2012

Šupy dupy dup....

....raz, dva, tři, hej rup, pidimužík pracuje......


Tahle písnička teď u Kročat letí. A já jí mám taky plnou hlavu.
Navíc už moc dlouho mám plnou hlavu skřítků.


Až do minulého týdne to bylo v pracovně jako u dr. Frankensteina - hromádky hlaviček, ručiček, nožiček...
Vyzkoušela jsem desítky tvarů, a velikostí, než jsem doladila tenhle skřítčí střih, aby vypadal jako ten, co mi svítil v hlavě. Svítil už od doby, kdy jsem do světa vypustila prvního skřítka Okeníčka.
Už to skoro vypadalo, že z toho budou mít újmu i děti - Toníček se jedno ráno histericky pískavým hláskem dožadoval vysvětlení "co to maminko pečeš???!!!" - když jsem v troubě pekla ručně barvené hlavičky skřítků.... :o) No pravda, že to vypadalo morbidně...
Pečené hlavičky jsou nakonec uložené na nějaké další vintage skřítky. A na svoji první pětici pidilidí jsem použila plátno v tělové barvě.


 Nejsou tedy vypečení. Jsou jen vypiplaní....:o)




Čtyři z nich, za velkého Mariánčina smutku, půjdou do světa, a jednu holčičku si doma necháme.... Aby nám hlídala tu jarní dobrou náladu.






Dobrou jarní náladu Vám všem.☼
j.

27 komentářů:

Lenka řekl(a)...

no mně omejou..... Jani, prostě fantazie! Nevím, který-á se mi líbí víc?? Já bych je taky obrečela, kdyby mi měli jít z domu! :o)

Jana Cingr řekl(a)...

Leni, děkuju:o)
No, uvidíme, jestli nebudu brečet taky :oD

DádaN řekl(a)...

Tak ti jsou perfektní.Krása.

Michaela řekl(a)...

Jani, ja se tu normalne kacim ze zidle. Tohle uz proste nejni normos. Ty mas fakt zacarovane ruce, ale hlavne ....no hlavne pro me nepochopitelnou trpelivost. Ja jak to nejni hned, tak to leti.... Tvoji skritkove jsou uzasni, kouzelni a i ja bych odlet skritku obrecela. Se nediv Marijance.

Michaela řekl(a)...

už jsem Ti komentovala na Marine..spadla mi čelist a klobouk dolu ..tleskam ve stoje..nadhera.jednim slovem nádhera ♥

Renata řekl(a)...

Tí teda sú parádní, vypiplaní. Krása, škriatok mi hneď urobil náladičku s tým úsmevom.

Mimoska řekl(a)...

Jani, tak ti jsou nadherníííí:o))). Naprosto božííí čmanění!!! Já bych měla asi hodně velký srdeční problém je dát všechny pryč. Jsou tak úžasní, že bych to obrečela;o(.

vexa řekl(a)...

Jsou užásný!

Zuzana řekl(a)...

Jsou kouzelní! Moc se ti povedli, přeju, aby brzy našli majitele, kteří si jich budou vážit:-)

ba_bum řekl(a)...

Překrásní. Musím říci, že mě většina "měkkoušů" a vycpaných potvůrek, zvířátek, plyšáků apod. nechává chladnou, ale tito jsou opravdu úžasní, mají v sobě něco kouzelného, ty bych dětem klidně pořídila a ještě bych si je od nich půjčovala :)))

Dadouch řekl(a)...

Jsou naprosto úžasní!!!! Jani jsi kouzelice ....

Monika řekl(a)...

jenom koukám a koukám, úžasní...
Pruhovaný skřítek mi připomíná naši Adlu :-)

Jana Cingr řekl(a)...

Moc děkuju za pochvaly....
jako každá "matka" jsem ráda, když se "děti" líbí :o)

Gizela řekl(a)...

Jsou úžasní, fakt půjdou z domu, vždyť jim bude po sobě smutno :-)

Gabi řekl(a)...

neokukané, nápadité, vypracované do namenšieho detailíku...Skvelé!:)Gabi

Jolana řekl(a)...

Musím nakouknout ještě sem :-) Jsou opravdu nádherní, myslím, že všichni skřítkové jsou domácí nutností, s těma by se krásně žilo :-) Krásný den!

Korfela řekl(a)...

jééééé a ta pruhovaná je už prodaná .. já než se rozhoupám ... chjo ... Jani budeš ještě nějaké dělat?

Jana Cingr řekl(a)...

Joo, určitě ještě další budou. Zrovna jeden leží beznohý u stroje. A v hlavě mám další holčičku. Jen mi to jde všechno pomalu... :o)

Ještěrka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Ještěrka řekl(a)...

Ti jsou tak krásní...jsem ve velkém pokušení si jednoho pořídit domů na hraní,i když jsem už veliká :-)

Renata řekl(a)...

Genialně nádherní !!!!!!!! Jsi užasně vynalézaváa šikovná!!! Tihle skřítkové se mi hroooooozně moc líbí !!!

Amelie řekl(a)...

Nádherné výtvory.

Kattka řekl(a)...

Jsou božíííí, kouzelnýýýýý, rozkošnýýýýý, úchvatnýýý, prostě dokonalýýýýýýýýýý!!!!!!!!!!!!!!!!!
Přeji krásné jarní dny
Katka

MIAU řekl(a)...

Tak ti jsou žůžovní! Nááádhera:) Vůbec se Mariánce nedivím, že jí po nich bude smutno:) Všecky bych je mazlila a tulila a nikomu nedala:-)

... a písnička mi v hlavě zněla celý víkend, protože jsem v pátek byla se školou, kde jsem na praxi, na HODINĚ ZPĚVU S JAROSLAVEM UHLÍŘEM:) Takže jsem se vážně musela smát, když na mě vykoukl název tvého příspěvku:-)))

MIAU řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Lenka - Nej šicí stroje řekl(a)...

tohle prostě moje hlava nebere. Jak někdo může vytvářet něco tak jedinečného že nemám slov

AMA_tér řekl(a)...

Ti jsou božííí!!!