pondělí 19. března 2012

Báječné děti

Včera v podvečer na mne zaútočila viróza.
A skolila mne. Strašná noc.
Ráno mi náš nejstarší - Matýsek, přišel říct, že nemusím vstávat, že se do školy vypraví sám. Matýsek je letos druhák.

Ocenila jsem to....po strašné noci. Navíc s vědomím, že to zvládne. Občas si už svačiny chystává sám.
Přišel mi pak dát pusu a říct že odchází. Nasnídaný že je, svačina nachystaná, Bambína (naše fenka), nakrmená, napojená.

Pak se probudil nejmladší Toníček.
Očekávala jsem obvyklé pofňukávání, nebo, že na mne hupsne do postele a bude se dožadovat čehokoli.
Odťapkal na záchod a po návratu jsem slyšela jak otvírá šuplíky své komody. Pak se mi uvelebil na nohách a oblékl se. Potichoučku. Sám. Bez protestů. Zapoměl jen na slipy.

Po té, co jsem se přemluvila ke vstávání, pochválila jsem Toníka a došourala se do kuchyně.

A tam na mne čekalo toto:




Děkuju Matýsku. 

Mám báječné děti.


Krásné pondělí a báječné lidi okolo, Vám všem.
j

24 komentářů:

AnďaH řekl(a)...

JJ, máš báječné děti! Jsou po báječné mamince.
Brzy se uzdrav.

Cervicka a Viva řekl(a)...

To je nadhera. Deticky su tak uzasne stvorenia :-). Zelam skore uzdravenie.

Katerina řekl(a)...

Nadhera! Mas uzasne deti! Preji brzke uzdraveni!

Jana řekl(a)...

No teda máš úžasný děti. Tak se hlavně brzo uzdrav:-)

Marvael řekl(a)...

Jani, Tvoje děti mají úúúžasnou mámu, jinak by nemohly být tak šikovné. Brzké uzdravení přeji M.

Zuzulik řekl(a)...

To je ten nejkrásnější lék :o) Máš doma malé andílky ♥

Michaela řekl(a)...

Jani, vsak mi ani mnohdy nevime, jake deti mame doma. Matysek je sikulka a ty se brzy uzdrav.

Gabi řekl(a)...

Jéééj, tak to je krásne:)) Zlatíčka:)Gabi

Amelie řekl(a)...

Máš úžasné děti. Brzké uzdravení.

Lenka řekl(a)...

...a víš za co teď můžeš? Že tady teď u talíře brečím...
Opravdu kolikrát přes všechny starosti a stereotypy všedních dní prostě nevidíme a neslyšíme. Nebo taky někdy nechceme...Život je to úplně obyčejné a přitom to nejkrásnější a samozřejmé, jako že zítra zase bude nový den..
Janinko, máš zlaté dětičky. Ostatně, asi mají být po kom..♥

Janusa řekl(a)...

No to jsou zlatíčka... a nad fotkou tu taky bulím ;-) Ať jsi Jani brzo fit...

ttalbi/Táňa řekl(a)...

..to je krása , tak mě to dojmulo ,že tu bulím ..šikovné dětičky a hlavně tě mají moc rádi :-)) tak odpočívej ať jsi brzy fit ....

P. řekl(a)...

Tak jsem dojatá jak rozměžnělá ženská, nádherné!!

U Vincenta řekl(a)...

Jani... já bulánek, abych nebyla dojatá... to je úžasný pocit, viď... Matýsek je zlatíčko a Toníček taky, budou z nich prima chlapi!

Mystera řekl(a)...

Jani, tak i ja su takhle namekko, no...Az me zasejc uzacaly biologicky hodiny primo buracet...mamko, tak to je ten nejlepesnejsi lek na virozove chudaceni...At Ti je lip...my byli o vikendu v Brne a nejspis tam kvetlo neco, co mymu frnaku nevoni a chytnula sem prisernou alergickou rymu, tece me odevsad z nosu i oci...Tak Ti uplne rozumim..Dez se divci, palcice se blizijou o:-)

Jolana řekl(a)...

Nádherné!!! Opravdu moc šikovné děti!

Přeji brzké uzdravení :-)

Avondster řekl(a)...

Jemine, to je tak krasne. Mas bajecne deti.

MIAU řekl(a)...

To je tak miloučké:-) jůůů:)

Deby & Jack řekl(a)...

Tak to je nádhera, taky mi ukápla...:-)

Jana Cingr řekl(a)...

Děkuju všem, za přání brzkého uzdravení:o)
Asi ta dětská péče i vaše podpora dělá divy. Dneska jsem sice ještě uchrchlaná a opuchlá ale už neležím :o)
Takže DÍÍKY!

Zuzana řekl(a)...

Tomu se říká opravdová láska:-) Přeju, aby ti bylo brzy zase dobře!

Renata řekl(a)...

mám slzu dojetí v oku ...
Ještě,že ty naše milované děti máme !!!

saramar řekl(a)...

Úplně si to předtavuji, ten úžas, to překvapení, to zahřátí srdíčka, a i to dojetí. Ty děti, takhle nás vždycky dostanou a my pak pochybujeme o sobě, jestli se vždy chováme dobře... .

Sonja Häusl-Vad řekl(a)...

to mně teda taky úplně dostalo - a vhrnulo slzy do očí. děti jsou úžasné, kéž jim to zůstane. a tvoji skřítci - no radost pohledět! můj oblíbený je ten s krátkou čepičkou a dvěma rolničkama. nejradši bych si ho pořídila jen tak pro sebe... krásný večer! Soňa