pátek 24. února 2012

Pro Popelku


Na začátku podzimu jsme podobnou kožešinovou vestičku s Mariánkou viděly v jednom obchodě a oběma se nám moc líbila. Pohled na cenovku mi ale způsobil křeč v ruce, takže devět stovek bych nebyla schopná z peněženky vytáhnout ani kvůli žádostivým pohledům nejoblíbenější z mých dcer. Ty psí oči jsem hned na místě vyřešila slibem, že jí zkusím podobnou ušít.
 
Vestička se bohužel stala další obětí mého šnečího tempa. Utěšila jsem se, že na jaro bude akorát :o)
Kožešinka byla jasná, a doplňkovou látku si vybrala Mariánka sama. K mému potěšení opravdu ladící a krásnou.

Idea totiž  byla, aby byla vestička nositelná oboustranně a taky měla trochu hippie styl, tak jsem při prostojích ve frontách u pokladny, čekání u lékaře, nebo v autobusech znovu a znovu vymýšlela a šila v hlavě aplikaci na zadní díl... prostě aplikace byla v mém pojetí  děsně důležitá součást....

A aplikace se ukázala jako opravdový žrout času. Ani ne tak při realizaci jako při výběru látek.  (Nedají se na nerozhodnost zobat nějaké tablety?) Černo-bílo-šedá kombinace nakonec zachránila vestičku od osudu nedošitého kostlivce ve skříni.




Ovšem kdybych tušila, že ji Mariánka hodlá nosit jen kožešinkovým navrch, protože "přece, mami, takovou měla Popelka"... mohla jsem si ty hoďky věnované na aplikaci třeba lakovat nehty....:o).... což jsem tedy mimochodem dělala naposledy někdy vloni...






Majda je ovšem naprosto spokojená. Dneska jsme našly DVDčko s Popelkou, a protože Toník má díky horečkám naordinovaný pohádkový maraton, přesvědčila během chviličky i jeho, že se chtějí dívat na Popelku a ne na Medvědy od Kolína :o)...
Teď tu tedy při sledování pohádky cválá v princeznových šatech a vestičce v sedle koníka na tyči, šťastná jako blecha.
 Tohle je moje nejlepší "mzda".  ♥♥♥
Pohádkový víkend Vám všem.
j.

28 komentářů:

Jana řekl(a)...

Jani, ta je naprosto úžasná..takovou chci taky...jsi skvělá:-)

Jana Cingr řekl(a)...

Jani,děkuju. Mně by se taky tenhle styl (i střih) docela líbil, dokonce i kožešinka ještě byla, ale když jsem si jen tak zkusmo dala tu kožešinu na moje vydatné poprsí, bylo to dost děsivé:o)

Jana řekl(a)...

No napsala jsi to místo mě..taky mi bylo naděleno, takže vestička asi nehrozí:-)

Jana Cingr řekl(a)...

:o)

Mystera řekl(a)...

Bajova Popelka.....Modelka je uzasna...vesta samozrejme taky...Doufam, ze si do palcic pripravis taky nejaky novy modylek, bo posledne puntavy nemel chybu...Papa, P.

Katka řekl(a)...

No to je krásná Popelka :-))) A Ty jsi šikulka :-)

Mimoska řekl(a)...

Jani, tak ta vestička nemá chybičku. Naprosto úžasné čmanění. Božsky jsi s ni vyhrála. No a i modelka je kočka:o))))

Lenka řekl(a)...

To je zase pecka! :o)) Jani, skvělá vestička, úžasné aplikace....
(...nehty jsem si lakovala taky naposled vloni, a myslím, že takhle touhle dobou :o)))

zuska7 řekl(a)...

Ta je krásna! Látky ste zvolili skvelo obidve, ja som už vďaka tebe v rozprávke :-)

ttalbi/Táňa řekl(a)...

no prostě nádhera ,,jsi šikulka a Majda je nejkrásnější popelka co znám:-)))

.sovička. řekl(a)...

Má pravdu Majda, má pravdu! V tom, že je to jasná Popelčina vesta i v tom, že je úžasná! Bych taky cválala, takovou mít :)

vexa řekl(a)...

fantazie! to prostě nemá chybu!

Barborka řekl(a)...

A ja som takú asi pred rokom na naliehanie muža, že musím vyradiť zo šatníka veci, čo som na sebe nemala viac než rok, vyhodila do zbernej bedne na šatstvo :( Už niekoľkokrát som to oľutovala, ale teraz špeciálne... idem si búchať hlavu o stenu, že už nikdy nebudem takáto krásna popelka! A pri tej "najobľúbenejšej z Tvojich dcér" som si spomenula na naše zaspávanie s mužom predvčerom, keď ma hladil a hovorí mi: "Ty si nejlepší žena, co jsem si vzal." Na to som vybuchla smiechom a vravím: "No to je mi teda pocta, že som to vyhrala v tom hojnom počte!" ...som jeho prvá a dúfam, že aj posledná ;)

Amelie řekl(a)...

Vestička je náádhernááá a Popelka taky. Já chci umět šííít.

majdalena řekl(a)...

Jani, ta je boží! Moc pěkná aplikace a Popelce to sekne:)

Jolana řekl(a)...

Jani, moc krásně se ti povedla! Je parádní. Určitě dojde i na tu stranu s aplikací :-) Podobnou vestičku jsem sehnala v second handu, jen má krémovou barvu... tyhle krátké vestičky jsou opravdu moc slušivé. Hezký víkend! J.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Jani,

ta je uzasna. Moje Adelka si taky takovou kozesinku v krame vyhlidla, i me bylo lito za ni dat 32€. Ze bych se do ni pustila? (-; No jo jenomze ja mam do tebe hoodne daleko.
Posilam pozdrav z Francie
Jira

danku řekl(a)...

Vestička je moc pěkná a malá v ní vypadá opravdu jako Popelka ;)
Tvůj blog patří mezi mé oblíbené a proto si tě dovolím pozvat na můj blog, kde mám pro tebe malé překvapení ;) Přeji hezký den... Dana

Cervicka a Viva řekl(a)...

nadherna...

Kattka řekl(a)...

tééda!!! vestička je přenádherná, přeně tenhle styl se mimoc líbí, mám uložených spoustu modýlků, ale nejsem moc zdatná šička, proto smekám a závidíííím:-))))) Opravdu úúúúžasnáááá!!!!!!!
Kattka

Kristýna řekl(a)...

Je nádherná.

MIAU řekl(a)...

Jů, no Majdina vestička je jistojistě mnohem krásnější, než ta Popelčnina!:-) Květinky jsou úžasné:)

...a jestli někde seženeš ty tabletky na nerozhodnost, tak bych si prosila název a hned pro ně letím do lékárny:)))

Jana Cingr řekl(a)...

Pavli, do Palčic razím zřejmě v konfekčních modelech... budu ráda, když dám dohromady ten matroš a postup na flaškovník :o)

Kači, Míšo, děkuju.

Leni, u nás jak není nějaká svatba, tak laky leží ledem :o)

Zuzi,Táni,Kačenko, Věruško, děkuju ♥

Baru,to jenom díky tomu, že máme jen jednu holčičku, to mohu říct... u kluků to nejde. Mája na to vždycky prohlásí" to je jasný, že jsem nejoblíbenější, když jsem jedinná.." a já pořád dokola vysvětluju, že je to takový vtípek :o)

Amélko a Majdalenko děkuju a zdravím ♥

Joli, v sekáči, jo? No já se po nějaké takové dívala a neměla jsem zrovna štěstí...

Jiřinko, šup. šup... :o) tohle je fakt hodně jednoduchá záležitost. Nebýt té aplikace bylo by to hrc frc....

Dani, děkuju a valím se mrknout.♥

Cervicko a Vivo i Kattko a Kristi, děkuju ♥

Miau - zatím ani ťuk....:o) Dokonce i strejda Google mlčí.

Děkuju vám všem holky zlaté. ♥

ba_bum řekl(a)...

Ta je nádherná a dotažená k dokonalosti... krásný blog a krásné věci

Tilonino řekl(a)...

Very nice and sweet :)
tine

alouette řekl(a)...

to by se mi taky líbilo :) krásná vestička a ta aplikace je bomba :)

Gabi řekl(a)...

Ojojojojóóój, tak to je kúzelná Popoluška:) Mamča je už od prírody šikovná?:)Gabi

Aleinad řekl(a)...

moc hezký kožíšek, ráda bych se zeptala kde se dá tak krásná "kožešina" sehnat?