pátek 13. ledna 2012

Pro maminku

Šila jsem ji už od léta. Jednoduchý Log cabin vzor v béžovo-bílo-růžové kombinaci látek.  Nejprve jsem se do ní vrhla s dravým nadšením společně v kupě s dalšími skvělými "spolužačkami" včele s milou Baruškou . Pak jsem zjistila, že jeden druh látky jsem nařezala na proužky o půl centimetru širší. Tedy zjistila jsem to až byly ony nešťastné pruhy zašity v blocích. Nadšení opadlo, deka zůstala na pár měsíců jako kostlivec ve skříni. Vždycky jsem ji jen přehodila z hromady na hromadu a odložila s předsevzetím "až jindy". Vyburcovaly mne až blížící se vánoce. Takže na štědrý den ráno jsem přišívala poslední steh na cedulce s věnováním.
Vynechala jsem tentokrát vatelín a spodní látku nahradila heboučkým hřejivým fleecovým plyšem. Skvělá volba, řekla bych. Deka je příjemná na omak z obou stran a maminka si může vybrat, kterou stranou si ji otočí k tělu - hřejivou, nebo přijemně bavlněnou. Tohle řešení ještě určitě na deku použiju. Už se hlásí další zájemci, co se do ní chodí k babičce muchlat ;o)
Krásný víkend vám všem, ať už pod dekou, či kdekoli jinde.
♥ j.

17 komentářů:

Zuzulik řekl(a)...

Janičko, když jsem dočetla blog, tak jsem jen řekla ÁAACH, to je náádhera. Deka je náádhernááá a věnování mamince takéééé. Chtěla jsem tě poprosit, jestli by jsi mi nedala odkaz na ten super hřejivý plyš, abych měla představu, který to je, bo v nich mám guláš. Děkujíííí :o) ♥

Jana Cingr řekl(a)...

Zuzi já tu odpověď zkopíruju ještě sem, došolo mi, že by se to mohlo hodit víc holkám :o)
tož:
Kupovala jsem ho už před pár měsíci v Domě látek, Nejsem si jistá na 100% oni to u toho Mráze občas mění a já v tom mám pak hokej:o), ale na 99% to byl tenhle http://www.dumlatek.cz/micro-fleece/3286-micro-fleece-cerny.html. Je silnější, heboulinký, z jedné strany jemnější s delším vlasem, z druhé trošku nižší vlas. Na omak je opravdu příjemný (mamka si na to extra potrpí) a při praní nežmolkuje. Dobře se prošívá a tloušťka je tak akorát. A oproti některým vatošům zůstane fakt měkoučký, splývavý - hezky obemkne tělo.
No prostě je fakt fajn. :o)

P. řekl(a)...

Janičko, je krásná, romantická, něžná, nádherná :-).
Já právě taky dorazila a vložila deku bez výplně, jen s minky a souhlasím, že to má své kouzlo..chichi :-))))). Měj se krásně, papapap P.

AnďaH řekl(a)...

Ta je kouzelná!!!

Mimoska řekl(a)...

Čmankózně romantická:o))). Maminka musela mít óóóbr radost. Obdivuji, jaké krásné patchworkové deky šijete holky. Já tam ještě nedospěla:-(, snad někdy.

zuska7 řekl(a)...

Je nádherná Jani. Krásne si skombinovala látky a materiály. Mamina musí byť na teba veľmi pyšná.

Lenka řekl(a)...

Achh....Nádherné látečky Jani.
Maminka se má, že Tě má :o)

MyWay řekl(a)...

Nádherné venovanie a deka úžasná !

PA, Gabi

danku řekl(a)...

Ta je dokonalá... maminka je na tebe určitě pyšná ;)

zcdl řekl(a)...

Janka, deka je tak fantasticka, ze clovek ma potrebu sa do nej "zababušiť" a len tak lenosit :) je fakt nadherne jemna :)

U Vincenta řekl(a)...

Páni, Ty stíháš šít pro všechny svý děti, ještě na prodej a teď dokonce DEKU! pro maminku... já to nechápu. Deka je nádherná, překrásně zkombinovaná a moc děkuju i za odkaz na plyš, určitě ho právě pro svojí maminku taky využiju... máš můj obdiv!

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Tedy padám, deka je nádherná. A děkuji za nakopnutí. Už pár dnů přemýšlím, co pořídit mamince k sedmdesátinám a když jsem uviděla Tvojí deku úplně jsem se zastyděla, že mě to samotnou nenapadlo. Darovat mamince vlastnoručně ušitou deku, to je tak nádherný a srdečný dárek...

Katroš řekl(a)...

Cingrlátko máš u mňa na blogu malé prekvapko papaa K.

Mystera řekl(a)...

Janicko, tak to je nadhera, jak me mohla uniknout? Krasna, to bude radosti...nebo uz je...Papa a krasny den...

Amelie řekl(a)...

Ach, to je náádhera!!!

Jolana řekl(a)...

Ta deka je opravdu překrásná a to věnování dece dává... no prostě je to něco, co tam opravdu patří :-) a maminka je určitě za deku moooc ráda :-)

Michaela řekl(a)...

Naprosto nádherná,dokonalá deka!Michaela