středa 18. ledna 2012

Katarinko, děkuju.

Včera pozdě večer jsem našla v poště vzkaz od Katarinky (Katroš), že mám u ní na blogu překvapení.
No, taky že ano, a jaké milé.
Udělila mému blogu ocenění, ktrým se budu hrdě pyšnit  a pyšně hrdit



 Jedná se o ocenění, které může získat malý blog do 200 pravidelných čtenářů. Každá z oceněných pak umístí na svůj blog odkaz na osůbku, od které ocenění dostala, sama ocení dalších 5 blogů a jejich majitelům zanechá na jejich bogu vzkaz.

Nevím, čím jsem si zasloužila, že Katarínka vybrala mne, moc si toho vážím a Katuško: moc moc děkuju. ♥ Ty jsi moje nevyčerpatelná inspirace a Tvoje vílí skvosty jsou vždycky pohlazením pro oko i duši.

A teď komu předat ocenění dál? Ne že bych nevěděla. Naopak mám problém vybrat jen pět.

Když to vezmu podle abecedy, pošlu ocenění nejdřív k Barborce. Ke krásným věcem, krásné fotky a vždycky briskní, vtipné a trefné komentáře. Rodost otevřít její blog k rannímu čaji.

 Určitě je blogem, který potěší oko, blog u Lily. Její jablíčko na liště mého monitoru vidím vždycky moc moc ráda.

Další moje srdeční záležitost je Pavlínčin zloděj času.  Každá vystavená fotka čiší láskou k jejím blízkým a životu.

Kačenka Sovička a její dílna plná víl, co pro ni šijí krásně čisté, veselé a  dokonalé věcičky  :o),  je další mou oblíbenou nabíječkou energie.A její dokonalé návody, co narozdíl od mých chápu i já.....to se nedá opomenout.

To už jsou 4 holky trošku monotématicky z  "šicího světa".  No, holt svoje vášně nezapřu.

Tak ještě jeden, kde ale textil a šikovnost autorky chodím obdivovat taky. Že má Miau  radost ze života, zlaté ruce a úžasný smysl pro humor, je cítit z každé stránky.


Tak, potěšte se na blozích holek  a já se jdu dnes vznášet na mém nafouknutém egu.

J♥





14 komentářů:

Zuzulik řekl(a)...

Jéééé Janičko gratuluji ke krásnému ocenění :o)♥♥♥

zcdl řekl(a)...

Jankaaa zasluzis si ocenenie...si velmi sikovna! :) gratulujem k oceneniu, pa

lila řekl(a)...

Ahoj Jani, vezmem to poporiadku:
Gratulujem k oceneniu Tvojho blogu, rada si prečítam, čo máš nové a cítim sa tu ako doma.
Tvoje návody tiež sledujem a aj používam.

Za ocenenie môjho blogu jedno veľké ďakujem. Obrovská radosť je dnes ráno v mojom srdci. l

Tereza řekl(a)...

to je super diky tomu ziska clovek tipy na blogy ktere za to hodne stoji, diky

Barborka řekl(a)...

Jani, Ty si mi hneď vylepšila náladu, ďakujem a samozrejme gratulujem i Tebe k oceneniu :)
Moj blog je teda každú chvíľu iný, stále sa nemožem dopracovať k úplnej spokojnosti, každé pozadie ma po čase omrzí. Už som uvažovala, že ho premenujem na "under construction". O to viac ma teší, že Ťa to neodradilo a že sa Ti obsah páči. Bozkávam Ťa...

MIAU řekl(a)...

Jani, moc gratuluju, Tvůj blog si takové ocenění jistojistě zaslouží:) A obrovitanánanánsky moc Ti děkuju! Takové nádherné překvapení hned zrána,jů:-) Moc si toho vážím:)

Amelie řekl(a)...

Veliká gratulace.

Ajka řekl(a)...

Jani ty si ti stoprocentně zasloužíš ♥

Vivi řekl(a)...

Nafouknuté ego je náhodou moc příjemná věc, a i když se to s ničím nesmí přehánět, občas je fajn se takhle nafouknutě vznášet! Gratulace - je to rozhodně zasloužené ocenění!
Vivi

majdalena řekl(a)...

Jani moc gratuluju! Ty si to fakt zasloužíš. Okopírovala jsem si od tebe co a jak s nominací, tak doufám, že ti to neva. Dostala jsem nominaci od Lil a jsem tak nadšená, že bych to asi nedala dohromady:)
Pa Majda

Jana Cingr řekl(a)...

Holky moje zlaté, moc děkuju za tu chválu i gratulace. Krásný dopping.:o)

Lenka řekl(a)...

Janičko Cingrle...Gratuluji!!!!
Tvůj blog navštěvuji moc ráda, moc ráda si počtu jak se co dělá, ráda oněmím úžasem nad fotkama, ale nejvíc se vždy těším na tu "omáčku", páč při ní si kolikrát smíchy i zaslzím! :o)))Jsi úžasná máma, holka do nepohody, máš velký dar šikovnosti a myslím, že jen tak něco Tě nepoloží. Jsem ráda, že Tě (byť je virtuálně) znám... ♥

.sovička. řekl(a)...

Ahoj Jani. Ještě se na nafouknutém egu vznášíš někde hore? Určitě máš proč, ocenění přistálo na pravém egu i blogu a já moc gratuluju! A taky moc děkuju, jsi zlatá a moc si toho vážím. Posílám virtuálního hubánka :)

P. řekl(a)...

Jani, blahopřeju a moc děkuju :-)