neděle 29. ledna 2012

Desperádo, primabalerina a záchranář

Jak vznikla myšlenka letošních karnevalových kostýmů pro Kročata jsem už dost zdlouhavě rozepsala v předchozím příspěvku. Dneska rodinné historky zkrátím. 
Takže fotky:


Vybrala jsem zrovna ty ne úplně vychechtané snímky, ale focení si Kročata vyjímečně opravdu užívala (fakt i kluci!), tak ještě společnou vysmátější.

Letos jsou kostýmy opět ve znamení vícenásobného využití a recyklace. 
Na Matýskovy chrániče nohou s třásněmi padl dyftýn, který jsem kupovala na sukni ještě během střední školy (fakt už je to dlouho....) a jsem ráda, že zmizel další kus ze syslírny přehazovaný tam a zpět...., klobouk "pravejkoženejkovbojskejzamerikypamáteční" půjčil tatínek, vesta a další proprietky jsou z rozsáhlé Kročovic zásoby hastrošáren.

Baletní sukýnka pro Mariánku je fungl nová, ale určitě ji unosí do baletu i na domácí výlety do světa fantazie a her. 

Toníčkův záchranářský komplet je (jak už jsem psala minule)zděděný po Matýskovi.... (Ukázková výhoda rodiny větší velikosti :o)). Novou má pouze onu zdravotnickou brašnu (moc děkuju za spoustu milých pochval a komentářů ) - která  mimochodem momentálně dostává při domácích hrách  nejvíce pozornosti.... takže na párání červeného kříže a předělávku na dámskou kabelku nejspíš nedojde... :o)


Hezký start do příštího mrazivého týdne a ať vám jde všechno hravě a s úsměvem.

j.♥

19 komentářů:

Mimoska řekl(a)...

Čmaňóšci jsou krásní, povedli se Vám;o))). A kostými prostě taky nemají chybičku. Jani super.

Jana řekl(a)...

děti jsou čupr....a ta sukýnka....a tašku bych unosila, jen co je pravda:-)

Barborka řekl(a)...

To kedy, ako...??? Nemožné!!! Nie kostými, ani deti, tie sú oboje geniálne a na zožratie, ale nemožné toto všetko pri troch deťoch stihnúť. Ty si proste "ubermama" (na tom u majú byť tie dve čiarky z nemčiny, to len aby si si to nevysvetlila tak, že máš ubrať... i keď nám ostatným by to v rámci liečby komplexov z Teba neuškodilo ;))!!!

MIAU řekl(a)...

Malušáci jsou úžasní:-)! Takové nádherné kostýmy, úplně jim je závidím:) Ti se mají, takové skvosty ta jejich maminka tvoří:)

Jana Cingr řekl(a)...

:oD Baru, to "Uber mama" mne rozchechtalo až k slzám. já ty tvoje komentáře miluju!
Hela ale jinak kromě tá brašny je to všechno z kategorie "hrc-frc", takže žádné dlouhé vysedávání u stroje.
A komplexy říkáš...? No mám trošku zelenou barvu od závisti nad tvou novou krabičkou...takže co jako?!? :o)
Janičko, děkuju...:o) já okolo té tašky taky docel mlsně chodím... a utěšuju se, že si ji přece můžu někdy ještě ušít pro sebe:o) no, uvidíme...
Míšo, děkuju, pochvalu dětí předám i parťákovi:o) to rád uslyší...

Jana Cingr řekl(a)...

Miau, děkuju! Oni zase možná budou tvým žáčkům jednou závidět paní učitelku :o) Já bych teda určitě záviděla.... Tvoje pracovní listy mi nejdou z hlavy.

lila řekl(a)...

Že hrc-frc :-) No to snáď nie. Najmenej týždeň by som to len vymýšľala...máš nádherné deťuchy.

U Vincenta řekl(a)...

Teda Jani, paráda... jsi vážně neuvěřitelná. Takový hrc-frc bych taky brala, já musela hoodně vyhazovat, když jsem se stěhovala z baráku do garsonky, a mezitím mi ty děti nějak rychle vyrostly...

vexa řekl(a)...

paráda, provedení, děti, fotky, prostě VŠE!

Katka řekl(a)...

No Jani, opět těžce závidím... Docela se děsím, kdy bude karneval u nás ve školce... Nemám tak skvělou hlavu na nápady ani šikovné ruce na ušití jako máš Ty. Fakt jsi úžasná :-))

Amelie řekl(a)...

to je náádhera, ty kostýmy, ty fotky, ten postoj - dokonalé!

AnďaH řekl(a)...

Parádní!!! Děti jsou úžasný a kostýmy jim sluší moc!

Jolana řekl(a)...

No to snad ani není možné!! Jsou nádherné!!! Kdy to stíháš?!

alouette řekl(a)...

z té brašny by opravdu byla hezká kabelka, ale... co by bez ní "pan doktor" dělal :)
povedené kostýmy, smekám :)

Calenndula řekl(a)...

je to krása!
a jestli ještě se Ti nezvedá žaludek y těch všech hrnoucích se ocenění, tak mrkni ke mně...

Larafara řekl(a)...

Úžasné jsou nejen kostými, nápaditost, ale fotky dětí jsou tak bezprostřední, no já padám madam ;-)

Jana Cingr řekl(a)...

Jste zlaté, holky, děkuju♥
Calendulko, to jsem nějak zasklila, hned se běžím mrknout...

Michaela řekl(a)...

Nádhera,moc povedené převleky!!!Michaela

Mirka Černá řekl(a)...

Jsi moc šikovná, ty karnevalové kostýmy jsou nádherné!!!