úterý 6. prosince 2011

Obdélníčkování

Minulý týden jsem dokončovala předvánoční várku pastelkovníků.
Když můj parťák v manželství viděl ty kupy nařezaných dílů, a taky že se jedná o samé obdélníky, nabídl se, že mi bude taky stříhat.
Pojal to po chlapsku, všechno nejdřív pečlivě rozměřil a propočítal a pak dokonale, přesně a efektivně nakrájel.
Rozjel se závodní rychlostí, a výztuhových dílů jsem nakonec měla asi o polovinu víc než bylo potřeba. Vlastně, nepřijít včas z vany, rozřezal by na pastelkovníkový rozměr celý zbytek role :o).
Uvědomila jsem si u toho, jak skvěle mne ta moje mužská polovička doplní tam, kde pokulhávají moje schopnosti a že přes všechny bouřky a "italské" chvilky jsme čím dál lepší tým.
A taky, jak málo mu ve shonu posledních dní dávám najevo, jak moc si ho vážím a miluju ho.

Takže pár fotek z tentokrát týmové práce:


Hmm a teď jsem si uvědomila, že vlastně ani nevím, jestli čte moje blogy :o)
Krásný den Vám všem, i Vašim chlapcům a chlapům.
j.

7 komentářů:

.sovička. řekl(a)...

Jani paráda, ty holt na co sáhneš.... i ten chlap se Ti povedl :) Já nechala muže jednou vypárat nepovedený kousek a když hořekoval, že to bude dělat hodiny, zjistila jsem že páráčkem místo párání steh po stehu vytahoval, chudáček....ale snažil se.

Michaela řekl(a)...

Ahoj Jani, teda z vasi domaci fabriky vychazeji same skvosty!!! Chlap se teda pochlapil a myslim, ze se k sobe bajecne hodite. Vzdyt tyhle vytvory toho jsou dukazem.
Krasny den Misa z kopcu

Dadouch řekl(a)...

Jani, jste oba úžasní a moc šikovní ..... krásně jsi to napsala....

vexa řekl(a)...

další parádní kousky!

Super - Nachkatze - 80 řekl(a)...

Hallo !!!!

Ich bin schon Leser auf deinem Blog

Übrigens ein sehr schöner Blog gefällt mir richtig gut.

Ich würde mich freuen, wenn du auch mal auf meinen Blog vorbei schaust

Und Leser bei mir wirst, fals du es noch nicht bist.

http://www.super-naschkatze-80.blogspot.com/

Viele Liebe Grüße aus Mönchengladbach !!

Petra

P. řekl(a)...

Janičko, rychle to musím zavřít, než toho dinoškového zahlídne můj Áďa. Moc Vám držím palce, ať je to na věky věků :-)

Anonymní řekl(a)...

Jani, tři krásné děti, skvělý chlap a ty nejšikovnější ruce-já Ti asi začínám závidět...:-)Ale hrozně Ti to přeju! T.