pondělí 5. prosince 2011

Kabelky pro nejmenší "ženy"




 
 Poprvé jsem tyhle malinké kabelky šila před loňskými vánocemi 
(první prototyp vznikl jako obvykle nejdříve  pro Mariánku)
a vypadaly takhle:

 Letos jich bylo původně celkem 8, ale mizely mi z pracovny většinou hned po posledním stehu, foťákem ani nespatřené. Tak alespoň ty 4, které jsem nafotit stihla.




Letos tedy o něco propracovanější a se sladkými růžovými etiketkami od Lidušky Veverkové.
A teď to moje prostřední kabelkami bohatě vybavené dítě, mlsně obchází okolo a zkouší loudit alespoň jednu z nich....
po kom tohle má????!!! ;o)

10 komentářů:

Tilonino řekl(a)...

Very nice. Lovely :)
*tine*

Jana Cingr řekl(a)...

Tine, thanks. ♥

.sovička. řekl(a)...

No Jani, taky bych mlsně obcházela ;)

majdalena řekl(a)...

Jani, jsou překrásné ani bych nevěděla kterou si vybrat:)

Mystera řekl(a)...

Juuu, ja bych taky mlsne loudila o:-))))))Jani, ahooooooj....

Janusa řekl(a)...

Přesně jako holky...mlsně bych loudila také ;-) jsou krásné!!

Korfela řekl(a)...

teda .. ty jsou úchvatné ... hmmm

vexa řekl(a)...

už vím proč máš tak oblíbené hvězdy, protože ty jseš prostě HVĚZDA! :-)

P. řekl(a)...

Jani a já bych si taky hned jednu vybrala :-)

fialka012 řekl(a)...

Tak ty jsou super,jste velmi šikovná.Hezké svátky...