neděle 4. prosince 2011

Jak u nás sněžilo

Pravda..... venku ani vločka.
Zato u stroje byla dnes brzy ráno pěkná chumelenice.
Stříhala jsem Kročatům na nákrčníčky. Vršek z oblíbených puntíkovek a látek s hvězdičkami (nic extra).


Ovšem ta spodní strana......!

Dostala jsem se minulý týden k umělé kožešině. Než jsem měla možnost na ni sáhnout, byla jsem k tvrzení "velmi příjemná na omak" dost skeptická. Ale fakt.... jako když pohladíte malinkého králíčka. A každodenní osahávání a šmudlání kožešinky po obličejích Kročat provázené dotazy "tak co mi z toho ušiješ??!!" jsem utnula až dnes.


Ovšem, šije se z ní příšerně a stříhá asi ještě hůř - chlupů pak zůstalo nasněženo, jak když vtrhne liška do králíkárny, ale výsledek je velmi, velmi příjemný.

Pohled na celkový střih - abyste se měli od čeho odpíchnout, budete-li chtít se inspirovat.


"Zapínání" je řešeno vyšitím veliké knoflíkové dírky na jeden z cípů, kterým se protáhne cíp druhý. suchý zip jsem v kombinaci s kožešinou zavrhla rovnou a zavazovací šátky zase bojkotují Kročata.

A takhle vypadá oblečený.

Mimochodem to co má Mariánka na zádech, jsou andělská křídla a nevraživý pohled dolů patřil Toníkovi, který se pokoušel obléct její princeznovské šaty dost destruktivním způsobem. Pak už na focení neměla ani pomyšlení, a šla bránit svoji divadelní garderóbu.

Ke smíření došlo až při svorném pojídání perníkového těsta zasyrova, maskovaného vykrajováním perníčků.


Zdobit perníčky sněhovou polevou budeme až za týden, dneska by dvě sněhové katastrofy byly na jednu domácnost (a jednu matku) už  příliš ;o)

Krásný druhý adventní týden vám všem.♥

14 komentářů:

P. řekl(a)...

Jani, taky přeju krásnou druhou adventní neděli, perníčky jsme dneska sfoukli taky a já pro změnu šila šály :-)))))...šátky jsou krásné, prostě mají tvůj rukopis, takže se mi moooooc líbí :-)
pappap P.

Katka řekl(a)...

Nákrčníky jsou moc pěkné. A když už je tam ta knoflíková dírka, šel by tam dát i knoflík na druhou stranu? Nemáš vyzkoušenou i tuhle variantu? Nebo se s tím děti budou moc prát?
JInak já jsem perníkové těsto uhňácala dneska a nechám ho v lednici asi tak do středy. Dřív se k němu asi nedostanu. Resp. já bych se i dostala, ale chci aby děti vykrajovaly. Už se na to těší.

Barborka řekl(a)...

Ty máš proste skvelé nápady! Nákrčníky sú zase skvelý originál a vyzerajú, že sa fakt príjemne nosia. Taký by som brala aj ja :)

Janusa řekl(a)...

Skvělé nákrčníčky, Jani! Pečení perníčků máme také za sebou, ještě je nazdobit...nějak doufám, že se jich před tím co nejvíce sní ;-)

Jana Cingr řekl(a)...

Baru a na tvůj štíhlý krček by i padl, na mém už trošku škrtí :o)
Kačenko, knoflík by určitě šel a třeba na dospěláckou variantu bych ho i použila. To, že protáhneš jeden cípek má u děcek ohromnou výhodu - můžeš dotáhnout nebo povolit podle potřeby a podle oblečení, které mají děcka na sobě, máš prostě větší rozsah obvodu.
Pavli, už se moc těším na fotky šál! :o)

Jana Cingr řekl(a)...

Jani, ahooj, no, já si zase říkám, že nebude co zdobit, když vidím, kolik jich z toho původního množství po dnešním odpoledni zbylo :o))
Zase ale, když jich bude málo, tak ty zbývající hodně vydizajnujeme. :o)

Michaela řekl(a)...

Jani, bajecny napad. S tim snezenim si to dovedu predstavit. U nas to bylo podobne, kdyz jsem strihala stare rucniky na bryndaky. A jeste ti musim uprime vyseknout poklonu pred tvoji trpelivosti. Ja bych desne rada pekla s klukama, ale moje nervy nejak stavkuji )o: Krasny vecer Misa z kopcu

Jana Cingr řekl(a)...

Ahoooj, Míšo, zdravím z doliny k vám do kopců :o)
Ehm - k té trpělivosti - ani nevíš jak jsem ráda, když Tony po večerníčku vytuh a ti dva starší zasedli s tatínkem k pohádkám. Ještě tak půl hoďky, nervy by ruply a poměr hlasitosti by se zhoupl v můj prospěch:o)

Mimoska řekl(a)...

Ahoj Jani, jsem velice potěšena, že jste zavítala ke mně na blog a že jste se stala mým dalším čtenářem:o))). Taky jsem se úplně červenala při tolika pochvalných slovech;-D. Děkuji pěkně. Nákrčníky jsou fakt bezva. Taky jsem o nějakém pro Esťulku (k nové čepuli od Belletky) uvažovala. Takže děkuji mockrát za inspiraci. Jste mou nevyčerpatelnou studnou úžasných nápadů. Velice ráda k Vám chodím na čumendu. Jste opravdu móóóc šikovná čmanilka B-))). Majtě sa famfárovo. Pohodindovou druhou adventní neděli. Páčko Míša

.sovička. řekl(a)...

Téda, geniální, opět! Asi se staneš mou dvorní návrhářkou, protože tohle je po mimozemskym tričku další kousek, kterej bych hned oblíkla.
Jinak u nás teda Ella statečně těsto nejedla, to se držela šikulka moje. Ovšem na zdobení už nedojde, natož na měknutí.... už není jaksi co. Při další várce budu chytřejší s výškou uskladnění :)

Tilonino řekl(a)...

Very nice :) I like it a lot :)
*tine*

lila řekl(a)...

Janičko, aj Tebe peknú adventnú nedeľu, teda asi už tú 3. Nákrčníčky skvelé. Obdivujem ako krásne zvládaš rodinu...

vexa řekl(a)...

parádní jako vždy! :-)

Zuzulik řekl(a)...

Jani ty nákrčníky jsou senzačnííííí. Mám jen vzoreček Minky s cuplíky a Mája se s ním pořád mazlí, to si dokážu představit, co by dělala s tvojí kožešinkou :o))).
My nejraději ujídáme prackového těsta ; o)